GOODBYE TØNSBERG

Categories Blogg

Reklame | Annonselenker Nelly

Genser. HER

Akkurat nå er jeg på vei hjem til Trondheim etter nesten fire uker hjemme i Tønsberg. Jeg har ikke vært her i fire uker sammenhengende, men det har vært litt frem og tilbake. Det er nesten litt trist at dette eventyret nå er over, for det er virkelig så fantastisk å komme hjem hit om sommeren. Det er så koselig å se alle sammen igjen, og gjøre de tingene som virkelig minner meg om Tønsberg sommer. 

Tiden går jo uansett skremmende fort, så det er vel ikke så lenge før jeg er tilbake igjen. Det morsomme er at jeg bare skal være hjemme i litt over en uke før Morten og jeg reiser til Oslo for å være med på Findings. Helgen etter der igjen skal vi på høstlanseringen til TV2 i Bergen, så det er med andre ord mye som skjer de neste ukene. Jeg er jo så heldig å få mamma på besøk i en uke nå, så jeg skal ikke separeres fra absolutt alle helt enda. Jeg har jo venner og familie spredt over hele Norge, og jeg har alltid lurt på når det skal begynne å stresse meg. Foreløpig har det gått veldig fint, men det kommer vel jo eldre jeg blir. 

Ps: Jeg ser at jeg får mange spørsmål om hvorfor jeg nesten ikke er med i Bloggerne. Vi har hver sine uker, og jeg begynner ikke før uke 2 <3

3 kommentarer

3 thoughts on “GOODBYE TØNSBERG

  1. Har du merket noen forskjell om folkene i Trondheim og Oslo syns du folk i Trondheim er hyggeligere

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *