GRUNNEN TIL DÅRLIG OPPDATERING PÅ BILDEFRONTEN

Categories Blogg

Jeg må bare beklage for at jeg er dårlig med å oppdatere dere med nye bilder for tiden, men jeg lover at jeg skal skjerpe meg de neste dagene. For det første så er ikke fotografen min her (Morten hehe), og for det andre så går jeg så mye uten sminke. Jeg har begynt å virkelig digge meg selv når jeg ikke fresher meg opp, så jeg er på en måte ikke helt i “bilde mood” dagen. Det er bare så utrolig deilig å slappe av litt, og ikke bry seg så alt for mye om det overfladiske. 

Tidligere så sminket jeg meg om jeg ikke skulle noe, kun for å kunne oppdatere dere på Instagram, Snapchat og blogg. Jeg har heldigvis kommet over den perioden der jeg føler at jeg må være sminket for å være interessant, eller for at noen skal orke å se på det jeg legger ut. Det handler jo tross alt ikke om hvordan du ser ut, men at innholdet man legger ut er underholdene/interessant. Eller hva? 

Ariana Grande klærne er forresten fra H&M <3

Som mange av dere kanskje har merket så er jeg inne i en periode der jeg virkelig sliter med å komme på ideer om til hva jeg skal skrive og legge ut, så jeg hadde derfor satt STOR pris på om dere hadde kommet med ønsker/forslag og ideer. Hvilke bilder ønsker dere i innleggene mine? Hva vil dere at jeg skal skrive om? Hva ønsker dere å se på Snapchat/Instagram? Takk på forhånd <3 

7 kommentarer

7 thoughts on “GRUNNEN TIL DÅRLIG OPPDATERING PÅ BILDEFRONTEN

  1. Personlig så elsker jeg bilder – masse bilder. Og det spiller ingen rolle om du går med uten eller med sminke. Et innlegg om hva du har gjort en dag (om d er lite eller ei) sammen med masse bilde gjør innlegget så mye bedre. Det blir aldri nok av bilder!

    Noe annet du kan skrive om (kan godt du allerede har skrevet dette)

    * Tips til motivasjon ifht trening
    * Øvelser knyttet til trening – hva du syns er gøy å trene
    * Et innlegg der du svarer enten deg eller Morten innenfor et tema, for eks. huset deres. “Hvem lager mest mat?”
    * Du har skrevet du elsker Hellas; Hvorfor? Hvordan er kulturen? Tips til hvor i Hellas og hva man kan gjøre der?

  2. Du er virkelig helt nydelig uten sminke ! Så naturlig pen:):) Leserne har godt av å se at man ikke trenger sminke for å føle seg bra, og da er det jo positivt å legge ut slike bilder også 🙂

  3. Du trenger ikke sminke for å vise deg på bilder, du er mer enn fin nok. Det er heller ikke viktig for innleggene. Det er bedre om innhold og bilder står i stil slik at det fremstår troverdig.

    Men, du bør jobbe med poseringen din for du har, unnskyld at jeg sier det, veldig kjedelige bilder. Bilder tatt fra siden, bilder tatt forfra, og som oftest med en fot frem og bøyd. Dette gjør bloggen din veldig forutsigbar og kjedelig. Finn inspirasjon og forny deg, det ville gitt bloggen din et positivt løft. Du må overraske leserne dine, ellers mister du de.

  4. Skriv om noe som du ser tilbake på, som throwbackthursdays? Eller va du gjorde på denne dagen for et, to, fem år siden(bruk arkivet ditt)😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *