HÅRET MITT UTEN EXTENSIONS

Categories Blogg

Reklame | Sjakkmatt Frisør

Jeg har akkurat kommet hjem etter å ha vært hos frisøren min Benjamin. Som jeg allerede har fortalt dere så skulle jeg fjerne extensions, men det var også på tide å farge håret mitt. Jeg har ikke gjort noe med det på flere måneder, så både farge og ettervekst trengte en liten fresh up. Jeg vet ikke helt hva jeg synes med meg selv uten extensions, men jeg er kjempefornøyd med hårfargen. Den ble jo SÅ kald og fin, er dere ikke enige?? <3 Benjamin er virkelig ekspert på blondfarger, og får det alltid til å se så utrolig fint ut.

Dette var Morten sitt hår en liten periode, hva synes dere? 😂 Jeg gleder meg til dere skal se resultatet.

Nå skal jeg prøve å gå noen uker uten extensions, så får vi se hvor lenge jeg klarer å holde meg før jeg bestiller meg en ny time. Jeg har satt meg et mål om å ikke sette på før jeg reiser hjem til Tromsø 16 desember, så det gjenstår bare å se om jeg faktisk klarer det. Jeg tror det tok en uke forrige gang, men om jeg vil ha min naturlige lenge tilbake så er slike pauser viktig. Wish me luck 😛

Om du ønsker å booke time så kan du ringe Sjakkmatt Solsiden på: 46952100 eller booke time HER

7 kommentarer

7 thoughts on “HÅRET MITT UTEN EXTENSIONS

  1. Utrolig fint😍Syns du kler begge deler! Men naturlig er alltid det fineste alternativet synes jeg❤️

  2. For en nydelig farge🥰og tro det eller ei, du er mye finere med ditt naturlige hår😍håper du klare å innse det etterhvert😃😃

  3. Hvorfor ikke bare fylle i litt.?Jeg fyller i 40 halve punkt for og få fylden.kjempefornøyd!Det blir jo da 80 punkt,ikke så langt.men ser veldig naturlig ut!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *