SPØRSMÅL & SVAR

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Lik jakke HER / Lik bukse HER / Veske HER / Lignende sneakers HER 

Hvem er den største kjendisen du har møtt?
Hmm… vi sto i kø til å komme inn på KKW og da kom både Kim og Kris til butikken, så det var ganske kult å se dem i virkeligheten. Utenom det så må det vel kanskje være Chris Brown. Jeg føler han er så kjent at absolutt alle vet hvem han er.

Har du blitt singel?
Ja, det har jeg.

Er du og Morten venner?
Jepp <3

Bor dere fortsatt sammen?
Ja, det gjør vi. Ingen av oss har hatt noe hastverk med å flytte ut, så det har bare blitt sånn.

Hvordan ser du for deg din første date når den tid kommer?
Det har jeg ikke rukket å tenke på enda, og som dere vet så synes jeg jo at dating er ekstremt kleint. Jeg vet ikke hvordan jeg har klart å møtt noen tidligere, for jeg får vondt i magen av å bare tenke på å skulle dra på date med et ukjent menneske. Jeg hadde blitt så klein at jeg sikkert ikke hadde sagt noe særlig, og jeg måtte nok hatt et par glass innabords om jeg i det hele tatt skulle turt. Jeg ville nok ikke dratt på middag eller kino, men kanskje mer en aktivitet.

Hvor høy er du?
Jeg er 172 cm.

Når blir din neste ferie til utlandet?
Med engang vi har lov til å reise igjen.

Har du noen ganger følt at Andrea og Morten kopierte deres konsept på YouTube?
Haha nei, det er absolutt ikke noe jeg har tenkt på.

Dater du?
Nei, det er litt tidlig. Jeg er uansett ikke klar for å begynne å date igjen, jeg vil bare være meg… og Celine selvfølgelig.

Hadde du sagt ja om du ble kontaktet av Love Island? 
Absolutt ikke. Jeg synes Love Island er et kjempefint konsept, men jeg er ikke ute etter å finne kjærligheten nå.

Favoritt sitat? 
“Dont take things so personal. What people say about you is a reflection of them, not you”.

Er det kleint å bo sammen etter at det ble slutt?
Så langt derifra. Morten og jeg har et kjempegodt forhold, og vi har det veldig fint sammen. Han er en god roomie, selv om han kanskje skulle vært litt flinkere til å rydde opp etter seg 😜

Kommer du til å flytte tilbake til Oslo?
Kanskje etterhvert, men ikke med det første. Jeg skal ikke planlegge noe som helst nå, og egentlig bare ta det som det kommer.

Hvilket stjernetegn er du?
Jeg er Væren.

Hva kan holde deg våken om natten?
Stress, stress og enda mer stress. Jeg stresser over absolutt alt i denne verden, og gjerne ting jeg ikke trenger å stresse over.

Når gråt du sist? 
Hmmm… det husker jeg ikke. Jeg gråter veldig sjeldent, så det er nok noen uker eller måneder siden.

Hvor mye kostet Celine?
Jeg fikk hun i gave, så jeg betalte ingenting for henne <3

11 kommentarer

11 thoughts on “SPØRSMÅL & SVAR

  1. Det er Stor forskjell på å se et menneske. Enn det er å møte de !!! Er du virkelig så usikker at du må si du møter folk som du overhode ikke har. Kun for å virke så viktig selv. LATTERLIG

  2. Vil spørre om hva du tenker om influencernes promotering av fast fashion (typ nelly, nakd, ellos, bik bok osv) ovenfor ungdomsgenerasjonen i lys av klimautfordringene. Jeg føler kanskje det blir et paradoks å promotere en av klesindustriens verstinger ovenfor en generasjon som må leve med konsekvensene av klimaforandringene. Er det riktig i det store og hele? Jeg er ikke ute etter å «ta deg på noe»/kritisere enkelttilfeller, men jeg ønsker flere og bedre refleksjoner rundt dette fra influencere generelt. Influencere bør være bevisst sitt ansvar og sin påvirkningskraft. Jeg forstår at det er en måte å tjene penger på, og selvfølgelig må man få tjene penger på jobben sin. Likevel mener jeg at vi alle har godt av å få opp øynene, rette blikket mot oss selv og ser hvilke måter vi påvirker hverandre og kloden vår på. Nok en gang, dette er ikke ment som kritikk, men som invitasjon til refleksjon. Håper du svarer åpent i kommentarfeltet og ikke sletter den! 🙂 God lørdag så lenge, og ønsker deg en god uke!

    1. Være så snill å svar på dette spørsmålet, vet det kan være vanskelig men er så utrolig viktig!!

  3. Hva tenker du om chris brown?
    Er det en kjendis du synes er attraktiv?
    Eller liker du ikke mørkhudede gutter.?

  4. Hva f…?? Hvem er det som spør om dem sover på samme rom?!? WHY u care? Det er da en privat sak! Tror du virkelig hun svarer 😂 Sånt deler man med sine nærmeste venninner ikke, hvem som helst.. Sykt teit spørsmål!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *