HELGEN GJENNOM MOBILEN MIN

Categories Blogg

Som dere vet så har jeg vært på Frøya denne helgen, og jeg har virkelig hatt en så fin tur. Det er godt å komme seg litt bort fra “hverdagen” når man ikke kan reise noe særlig. Jeg har også blitt helt forelsket i Frøya, det er en SÅ nydelig plass. Har du planer om å reise litt rundt i Norge denne sommeren, så vil jeg virkelig anbefale deg å reise dit.

Jeg var faktisk så utslitt da jeg kom hjem i går at jeg sovnet rundt klokken 22.00. Jeg er jo vanligvis en sånn person som sliter med å sovne før klokken 00.00, så det sier seg vel kanskje selv hvor trøtt og sliten jeg var 😂 Vi slappet ikke akkurat særlig av denne helgen, men det var godt å gjøre noe annet enn å bare ligge på sofaen som jeg har gjort den siste tiden. Det er så godt at hverdagen har begynt å komme litt tilbake igjen, og jeg håper bare at vi klarer å holde smitten såpass under kontroll at vi bare kan fortsette å jobbe oss mot en normal hverdag igjen <3

4 kommentarer

4 thoughts on “HELGEN GJENNOM MOBILEN MIN

  1. Høres ut som en fantastisk helg! Jeg håper også at vi snart kan finne tilbake til den normale hverdagen etter hvert, men forhåpentligvis er det ikke altfor lenge til ting blir som normalt igjen <3

  2. Joggebukse-jentene 🥰♥️

    Men du ?

    Kordan mobil har du og katti får du reise te tromsø pga covid ? <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *