SPØRSMÅL & SVAR

Categories Blogg

Hva er det beste med Morten?
Det beste med han er at han er morsom, omsorgsfull og stiller alltid opp.

Hvor mye penger tjener du i måneden på Instagram?
Da det varierer veldig fra måned til måned så har jeg faktisk ingen anelse. Ofte så er ikke samarbeidene mine “bare” på Instagram, så jeg vet faktisk ikke.

Hva er favoritt middagsretten din?
Jeg har fått veldig dilla på Lasagne, så er det jo selvfølgelig det vanlige som taco og vegetarpølser.

Har du noen filmer og serier å anbefale?
Har du apple TV så kan du leie Harry Potter, eller så har jeg funnet mye underholdning i Jurassic World, Gossip Girl, kjærlighet gjør blind, This means war og sex and the city 2.

Er du lei av korona?
Ja, men det regner jeg med at vi aller fleste er?

Er du og Morten like gamle?
Ja, det er vi. Jeg er sånn to uker eldre enn han da, men begge er født i 1995.

Favoritt klesbutikk?
Berskha, Pull and Bear, Missguided og Topshop.

Kan du lage video der du tester årets is og matnyheter?
Jeg har allerede laget en, så jeg skal prøve å få redigert den i helgen sånn at den kommer ut på søndag <3

Hvor ofte må du lufte en så liten hund som Celine?
Jeg gir Celine tre turer i løpet av en dag. Er det skikkelig dårlig vær så får hun to lange turer også slippes hun ut en gang i hagen før leggetid.

Hva er det beste med Trondheim? 
Trondheim er en veldig veldig fin by, og jeg liker trøndere kjempegodt. Samtidig så har jeg jo veldig mange av vennene mine her, noe som gjør byen enda bedre.

Hvor lenge har du hatt Celine nå? 
I juli har jeg hatt Celine i 9 år <3

Kommer du til å flytte tilbake til Trondheim? 
Det vet jeg ikke. For aller første gang på veldig lenge så skal jeg ikke planlegge noe som helst, og bare gjøre de tingene jeg har lyst til. Det eneste jeg skal fokusere på fremover er å finne ut om jeg ønsker å være i USA eller ikke.

Striper eller bleker du håret?
Benjamin bleker etterveksten min.

Hvor mye har dere brukt på oppussing?
Ikke så alt for mye da vi ikke har gjort noe særlig med leiligheten utenom å male. Alt var jo så og si nytt her, så det eneste jeg ønsket å endre var de kjedelige hvite veggene. Vi byttet rør på utsiden av huset, noe som selvfølgelig ikke var billig. Vi har kanskje derfor brukt rundt 60-70.000 på leiligheten.

Har du noen gang hatt et anstrengt forhold til svigerforeldre?
Nei, det har jeg heldigvis ikke.

Er du venn med noen av eksene dine?
Nei, det er jeg ikke. Jeg vil likevel ikke kalle oss “uvenner” av den grunn, men vi har bare ikke noe kontakt eller relasjon til hverandre.

Hvem er dine favoritter på ex on the beach?
Jeg har helt ærlig ikke rukket å få noen favoritter enda, men jeg synes at Ariel og Linn virker ganske søte.

Hva tenker du om at det er flere som snakker negativt om “voksne mennesker” som er på TikTok?
Jeg tror det handler mer om at de ikke tør å bruke det selv, så det er lettere å snakke ned om de som faktisk gjør det 😜Jeg er jo enig at det kan være kleint til tider, men at voksne ikke kan bruke den er jeg helt uenig i. Jeg ser jo også at flere og flere har begynt å bruke det nå, så jeg er nok ganske sikker på at det er en plattform “alle” kommer til å være på etterhvert.

Har du og Martine fortsatt like god kontakt etter at du flyttet?
Ja, det har vi <3 Martine er fortsatt en av mine beste venninner. Jeg savner henne så mye, og kan virkelig ikke vente til jeg får sett henne igjen.

9 kommentarer

9 thoughts on “SPØRSMÅL & SVAR

  1. “Hva er det beste med Morten” har vell blitt svart på 35 ganger på bloggen og samtlige av spørsmålene dukker opp igjen og igjen og igjen… innleggene er også likedan. Enten clickbate eller så går det i det samme ergo, ikke noe nytt. Forslag til innlegg som er litt mer interessante:
    – En blazer, 3 forskjellige antrekk
    – Interiørguide for nybegynnere
    – Slik lager du din egen hjemmelagde påskepynt
    – Hvordan redesigne klær du allerede har
    – Planter og plantetips til huset
    – Slik kan du handle mer kvalietsplagg og miljøvenlig istede for å kun handle på Nelly, Naked etc.
    – 3 ulike hårfrisyrer alle kan få til

    Husk at publikumet også er vi over 23 som ikke kan relatere oss til innhold laget for de på ungdomskolen!! Dette er kun ment som konstruktiv kritikk da jeg ønsker at du ikke skal miste oss i 20 årene som lesere og for å utvikle bloggplattformen! Ha en fin påske <3

  2. Syns det er tåpelig at yummy mummy henger deg ut på snapstoryen sin med at du fremmer kroppspress fordi du har reklamert for celsius 🤦‍♀️

  3. Oi var visst ikke bare jeg som mente at du bidro til kroppspress og har ekstremt utseendetfokus?!

    Btw, hvor mange ganger skal du ha spm om hvor mye du tjener på diverse SOME, og aldri svare på det?

    Clickbait

    1. Kan du utdype hvorfor du mener at Sofie har et stort utseendet og kroppsfokus? Jeg er spent på svaret ditt. Er det for at hun har hårextension? Eller er det for at hun sminker meg?

      Ingen av de jeg har snakket med kan forstå hvorfor Sofie ble felt av FIM. Spør du meg er du en av få bloggere som fremmer en SUNN OG NORMAL KROPP. Du er den første jeg kan se på bilder av uten å føle at jeg er for tykk eller lubben. Du har en helt naturlig, sunn og trent kropp. Jeg tror at dagens ungdom har godt av å ha deg som forbilde, og ikke noen som har en kropp som er helt uoppnåelig uten operasjoner. Jeg håper du fortsetter å legge ut bilde av kroppen din, for Instagram trenger mer av sånne som deg.
      Jeg finner det nokså ironisk at du ble felt for å reklamere for Celsius, men at en annen stor profil kan reklamere for det i tights og sportsbh som har en profil med et stort fokus på utseendet og kropp. Jeg har ikke noe imot vedkommende så langt i fra, men hvor ironisk er ikke det? Du som står i SKIDRESS og gjør alt som retningslinjene sier at du skal gjøre, men får likevel en dom for at du har lagt ut bikinibilder fra en ferie. For oss oppegående mennesker så ser det veldig ut som at de bare lette etter en grunn for å ta deg. Du er et kjent navn, og de vet at det vil skape PR rundt FIM å felle en stor profil. Bransjen deres virker til å gå mye ut på trynefaktor, og jeg synes det er synd å se at det er de samme som får dritt GANG etter GANG. Jeg heier på deg Sofie. Jeg håper at du snart slutter å være den personen som skal bli kastet under bussen hver gang, for Norge trenger flere som deg. Jeg håper du aldri gir deg uansett hvor mye motstand du møter på.

  4. Så enig med Hilde!

    Og du Mathilde, latterlig å komme med en lang tekst der du “bestemmer” hva hun skal skrive om 🤦🏼‍♀️ Jeg er fast leser på 36 år og 3 barnsmor og er inne hver dag å leser fordi Sofie er en hærlig jente. Så lei av å lese alle disse ubrukelige og barnslige kommentarene om hvordan hun skal være, se ut, skrive om osv osv 🙄 og at du velger å avslutte med å skrive at det var konstruktiv kritikk…🤢

    Til deg Sofie: ❤️🤗

  5. Jeg er enig, det går mye i det samme. På tide å være litt kreativ og tenke litt annerledes. Jeg er igen fast leser men når jeg klikker meg inn er det som regel det samme… ikke så mye som holder oppmerksomheten min i lengden.

    1. Forundrer meg ikke at du legger igjen en sånn kommentar ettersom at din siste var denne « Du ser ut som en 50-åring. Så sliten og lite glød. Huff». Jeg tenker da (og lever etter den selv også) har du ikke noe fint å si, ikke si det 🙂 og når du først skal kommentere innholdet på bloggen så kan du jo gjerne komme med hva du du føler mangler. Litt tips til innlegg, ideer og hva du savner 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *