HELGENS PLANER

Categories Blogg

Fredag
Jeg sto opp rundt 07.00 i dag å dro rett på trening. Jeg elsker å komme meg på trening med en gang jeg våkner, så jeg bruker vel kanskje 15-20 minutter fra jeg står opp til jeg er på vei ut. Etter treningen skal jeg hjem for å jobbe og planlegge alt som skjer denne helgen. Jeg gjør alltid ferdig alt av samarbeid, blogginnlegg og YouTube slik at jeg kan ta meg fri i helgen. Det har vært viktig for meg å bevare “helgefølelsen” så jeg prøver alltid å ha mest mulig fri i helgene. Senere på kvelden skal jeg på middag til en barndomsvenninne som jeg nesten ikke har sett på veldig mange år, noe jeg selvfølgelig gleder meg masse til ❤️ Det står vegetarlasagne og litt Prosecco på menyen.

Lørdag
I helgene har jeg ikke på alarm, så jeg kommer nok til å sove til rundt 09.00 før jeg skal en tur på trening. Utenom det har jeg ingen planer sett bort i fra å slappe av på sofaen, se på julefilmer og kose meg med god mat og alt godteriet jeg enda har liggende fra Candypeople 😍 Jeg vet ikke om dere husker det, men jeg har fått tilsendt over 20 kilo smågodt, så jeg har med andre ord mer enn nok (for å si det mildt). PS!! til alle dere som er like fan som meg: Alle Harry Potter filmene ligger gratis ute på TV2 Sumo 😍

Søndag
Søndag er helt klart min favorittdag, så denne dagen skal kun bli brukt til kos. Jeg har begynt å gå turer på søndager, så jeg tenker meg en tur i lysløypa i løpet av formiddagen. Senere på dagen skal jeg jobbe med prosjektet mitt og sende rundt litt mailer. På kvelden skal jeg kose meg med noe godt å spise og farmen 🐮❤️ Hva skal dere i helgen?

5 kommentarer

5 thoughts on “HELGENS PLANER

  1. Høres ut som en fiiin helg det. Kos deg. Blir nok det samme, gamle her. Trening, hvile, litt vin og snacks. Elsker alene helger jeg, haha, har blitt aaalt for vant med det 😉 <3

  2. Koselig hælg 🙂

    Nothing skjer hær, bare pakke pga fløtting.. e så lei av og pakke no atte 😂👍

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *