TING DU KAN GJØRE HJEMME

Categories Blogg

❤️ Rydde i klesskapet – Dette er seriøst genialt om du kjeder deg hjemme akkurat nå, og det gir verdens beste følelse etterpå. Hvor mange av oss har ikke stappfulle klesskap med klær vi ikke har brukt på en evighet? Sorter, rydd og gi det til noen som trenger det <3

❤️ Ha juleverksted – Enten sammen med de du bor med eller et par av vennene dine! Juleverksted er jo så koselig 😍 Dere kan bake pepperkaker, lage pepperkakehus, pakke inn gaver, høre på julemusikk and you name it.

❤️ Gå turer – Jeg har begynt å gå en tur hver eneste kveld nå, rett og slett bare for å få litt frisk luft, få klarnet hodet og beveget kroppen. Det å gå tur er veldig undervurdert, og uansett hvor kjedelig det høres ut DO IT. Du kommer ikke til å angre <3

❤️ Kjøp julegaver – Selv om vi må holde oss mest mulig hjemme, så er det fortsatt mye som kan ordnes over nettet. Har du en favorittbutikk som ikke er en av de store kjedene, så kan du også bestille gjennom nettsiden deres (om de har). Jeg er nesten ferdig med alle julegavene mine dette året, og det føles SÅÅ godt!!

❤️ Les bøker – Jeg har fått så dilla på å lese bøker den siste tiden, og det gir meg så mye. Jeg lærer, utvikler meg og finner en ro jeg ikke får noen andre steder. Akkurat nå leser jeg “Munken som solgte Ferrarien sin” og den anbefaler jeg på det sterkeste <3

❤️ Se filmer & serier – Jeg har Viaplay, Disney +, Netflix, Sumo og HBO Nordic og det hjelper veldig i perioder som dette. Det er så mye bra som ligger ute akkurat nå, og noen dager trenger vi bare en dag i sengen der vi kun koser oss med god mat, ser på filmer og njuuuter livet.

❤️ Hjemmetrening – Jeg anbefaler dere å søke litt rundt på YouTube, der finner dere mange gode kanaler som deler forskjellige programmer til hjemmetrening. Styrke, løping, intervaller, Yoga ++ ❤️ Jeg tror det er veldig viktig å holde kroppen litt i aktivitet nå som vi er mer hjemme enn vanlig, slik at man ikke går på veggen.

Har du noen tips du ønsker å dele? <3

4 kommentarer

4 thoughts on “TING DU KAN GJØRE HJEMME

  1. Høres koselig ut 🙂

    Man kan jo forreksempel dra på teltur me en god vænn eller med sin egen mor 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *