MENNESKER JEG IKKE FORSTÅR MEG PÅ

Categories Blogg

👎 Det skal jo sies at “influencer” mest sannsynlig ikke hadde vært en greie om det ikke hadde vært for disse personene, men jeg forstår meg ikke på de som engasjerer seg overdrevent mye i andre sitt liv. Jeg har selv vært en som har fulgt og lest bloggere, og selv om jeg ikke har vært enig i alt som har blitt sagt og gjort så er det ikke sånn at jeg har gått rundt å irritert meg over dette i flere uker og måneder etterpå. Jeg tror ikke dere forstår hvor mye kjeft jeg har fått for ting jeg har delt for to år siden, og hvordan noen alltid skal dra frem ” du skrev dette 1.januar 20017″ haha.

👎 Jeg kommer aldri og da mener jeg aldri til å forstå meg på mennesker som bevisst er slemme mot andre. De som skal kommentere utseendet, klesstil, sminke, hår, personlighet and you name it. De som faktisk bruker tiden sin på å desperat prøve å trykke ned andre mennesker. Hva er det du egentlig skal se tilbake til når du blir gammel? “Ååh jeg husker da jeg var ung, da brukte jeg mye av tiden min på å være slem med mennesker rundt meg”.

👎 Er det en ting jeg aldri vil forstå, så er det hvordan noen ikke kan like dyr? Altså, hvordan er det mulig??? Jeg vet i alle fall med meg selv at jeg aldri kunne blitt sammen med noen som ikke likte dyr, spesielt om de ikke likte Celine. Vi er en pakkeløsning, og du kan ikke bare få en av oss 😀

👎 Mennesker som ikke liker smågodt eller sjokolade, who are you???

👎 De som tar to seter på bussen eller toget når det er helt fult. Det er utrolig egoistisk, og det koster deg så lite å flytte rævva de inn slik at flere kan sette seg.

👎 Jeg er selv glad i å bruke smileys når jeg snakker med andre, men dere vet de som bruker helt ekstremt mange og til hver eneste setning? Det er gjerne de som spør deg om du er sur om du svarer “haha” eller “OK”. Jeg blir seriøst stresset av å snakke med noen som svarer meg sånn her ” HEI ❤️❤️❤️❤️😂😂😂😂😂😊😊😊😊”

4 kommentarer

4 thoughts on “MENNESKER JEG IKKE FORSTÅR MEG PÅ

  1. Prøv å se ting fra andre sine perspektiver, de har et tragisk liv hater seg selv også legger du ut bilder som oppfordrer kroppspress og viser fram eiendeler osv som de vet de aldri kommer til å ha.. å være tenåring er vanskelig og du gjør det vanskeligere, hat er bivirkningen av suksess

  2. Jeg kan aldri forstå meg på folk som bare må ha positive tilbakemeldinger og alt er fryd og gammen i stedenfor konstruktiv tilbakemelding. Trenger en ikke begge deler? Få positiv tilbakemelding på noe som er positivt og konstruktiv tilbakemelding på det som er konstruktivt?
    Vi alle får det i virkeligheten, hvis en kan legge det frem slikt. Det er godt for en å få begge deler. En trenger ikke å bli helt høy på seg selv, men eller ikke miste en selv. En trenger balanse. En god dose mellom begge deler er sunt. Ikke bare en vei. Jeg håper alt går bra din vei og at du opplever det du vil og ønsker. Bare husk at vi alle ikke ferdes på samme sted. Tar våre egne valg og ser situasjoner forskjellig. Lykke til med ditt 🙂

  3. Så enig med deg!!! 😉

    Til kommentaren over: konstruktiv kritikk er jo greit! Men ofte er det mye dritt her i kommentarfeltet som IKKE er konstruktiv kritikk! Så jeg forstår Sofie svärt godt!

    Klem til deg Sofie! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *