UKENS HANDEL

Categories Blogg

Se hvor genial denne er! Jeg kjøper alltid en helt ny flaske, men i går da jeg oppdaget denne så var valget lett. Det eneste er at denne posen koster nøyaktig det samme som flasken, og vi mennesker elsker det enkelt, så når prisen er den samme kan jeg se for meg at veldig mange velger å kjøpe ny istedenfor.

Ny favoritt hos meg, de smaker heeelt fantastisk.

Som dere vet så har jeg gått en del bort fra hvetemel og ble derfor så glad når jeg så at de hadde kommet med surdeigsrundstykker. Det eneste negative var at de kostet 47 kroner!! 😲

Jeg starter alltid dagen med ingefærshot, og siden jeg er så lat så var det deilig å kunne kjøpe noen som var ferdiglaget.

Nam!!


Jeg liker egentlig ikke sopp, men jeg prøver å bli litt mer variert i matveien.

Morten og jeg handlet ikke så veldig mye denne uken da vi shoppet hele butikken i Sverige forrige uke. Det var bare et par ting vi trengte påfyll av, noe som gjorde denne uken myyye billigere enn de to siste. Vi betale rundt 600 kroner for dette. Det var ekstra vanskelig å gå på butikken i dag da jeg cravet absolutt alt jeg kunne se, samtidig som jeg prøvde å ha litt selvkontroll. Jeg får så syke cravings hver gang jeg har mensen, og har bare lyst på sjokolade, is, boller, kake og pizza haha. Det verste er at jeg begynner å få hull i tennene for at jeg har spist så mye godteri, HVOR KRISE ER IKKE DET? Det er også bare litt under en måned til jeg reiser hjem til jul, og kommer til å være omringet av godteri hver dag, så jeg får prøve å kontrolle meg litt ekstra den neste måneden.

Det er jo også så mye digg man kan spise som er sunt, det handler bare om å være kreativ. Jeg har jo begynt å like mer og mer å lage mat, så kanskje jeg en dag ikke kommer til å være helt håpløs på kjøkkenet. Det morsomme er at jeg var så skeptisk til bønner, kikerter og linser, men det er jo så digg! For å ikke snakke om hvor utrolig billig det er, og hvor mye det faktisk kan brukes til. Jeg så jeg fikk et spørsmål om å begynne å legge ut litt mer oppskrifter på bloggen, er det flere som ønsker det? 

7 kommentarer

7 thoughts on “UKENS HANDEL

  1. Anbefaler deg å kjøpe en vanlig Zalo flaske, ha litt av den i spray flasken og fyll resten med vann. Sprayen er kun ren zalo og vann, altså utblandet zalo 🙂 mye billigere og miljøvennlig.

  2. Surdeig er et hevemiddel og erstatning for gjær, så det er nok fortsatt like mye hvetemel i rundstykkene:)

  3. Så bra at du liker bönner, kikerter og linser! 😀 Det er så genialt og billig! Og kan brukes til sååå mye! Yeeeei! 😀 Som hun over kommenterer, bland heller zalo og vann selv. Mye rimeligere! Jeg gjör det med grönnsåpe også, for å få det på spray! 😀 Det er så mye vi kan blande og trikse selv! 😉
    Klem! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *