HER BOR VI

Categories Blogg

Reklame | Lapoint

Jeg tenkte bare at jeg kjapt skulle vise dere hvordan vi bor her på Lapoint sin villa. Det er jo kanskje mange av dere som har tenkt å booke dere en tur hit, så da er det jo fint å se hvordan det ser ut 😍 Det er virkelig så fint her, og ikke minst insta-vennlig, haha. Selv har jeg blitt helt forelsket i hagen, for den er SÅ gjennomført. Jeg tror ikke dere forstår hvor mange bilder Elise og jeg har tatt rundt villaen, for det er fine spotter over alt. Jeg elsker også at det er så stor plass og at det er så åpent, det får det til å føles ut som at man er helt alene her noen ganger. Tenk å hatt en sånn her villa helt for seg selv? Det hadde vært helt sykt.

Du kan trykke HER for å komme til campen og HER for å komme til Lapoint <3 

3 kommentarer

3 thoughts on “HER BOR VI

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *