HVORDAN ER DET MULIG?

Categories Blogg

Hvordan er det hjemme i Norge? Her i Sri Lanka har vi 32 varmegrader, helt blå himmel og knallsol. Jeg håper derfor at dere koser dere masse med snø, minusgrader og slaps <3 hahha neida. Noe av det verste jeg vet er å se andre som er ute å reiser når jeg selv sitter hjemme med fire forskjellige årstider og lengter etter sommer og sol. Det er heldigvis ikke så lenge igjen, og tiden går jo så fort.

Dere kan jo trøste dere med at jeg har klart å bli solbrent, for så smart som jeg var så skulle jeg selvfølgelig bare sole meg bittelitt uten å smøre meg etter massasjen. Jeg har klart meg helt fint hele denne turen uten å bli noe brent, men når det først kom så kom det skikkelig også. Jeg skjønner virkelig hvordan det er mulig å være så dum, men vi kan vel si det sånn at jeg har lært. Det har heldigvis blitt mye bedre i dag enn hva det var i går, så jeg får bare være litt forsiktig med å være i solen i dag. Kanskje det er karma som kom å tok meg ettersom at jeg har delt så mange feriebilder 🤪

3 kommentarer

3 thoughts on “HVORDAN ER DET MULIG?

  1. Hahahah karma 😂😂👍

    Godt og bli solbrent ja, bæste som finnes 😂😍

    Kan æ spørr om du e fra Tønsberg eller Tromsø ? 💛

  2. Hei Sofie,
    Du kommer så godt frem på skjermen på bloggerne (generelt på tv vil jeg si).
    Jeg vil også si at du ikke engang klarer halvparten ut fra bildene dine å formidle den fine jenta du er her på bloggen.
    Jeg vet ikke hvor det trykker. Kanskje det er vinkler, format eller redigering, men du burde kanskje ta noen kurs på det feltet. Jeg sier ikke dette for å være slem og håper du tar det som konstruktiv kritikk, for det er det det er.Jeg sier dette i beste mening, og håper virkelig du gjør noe med det, for du har både perosnlighet og utseendet og kan nå langt. Masse lykke til! <3 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *