HER ER VI PÅ SPØKELSESJAKT

Categories Blogg

Akkurat nå befinner vi oss i Sverige, eller nærmere sagt i Uppsala. Vi er på en Herregård som er kjent for å være hjemsøkt, og de har faktisk guidet spøkelsesturer her. Hovedbygget er fra 1760, så det sier seg vel selv hvor gammelt og skummelt dette er. 

Vi begynte å søke i bygget i går, og vi har allerede fått fanget et par skumle ting på kamera. Denne gangen har vi med oss fire kameramenn, så jeg kan love dere at det vil bli så mye bedre denne gangen. Alt jeg kan si er at dere har MYEEE å glede dere til. Jeg tror ikke dere forstår hvor mye vi gleder oss til å dele denne videoen med dere, spesielt etter at vi så hvor mye dere digget det. Om du vil være en av de første til å se videoene våre så kan dere abonnere HER ♥

Dette er forresten rommet til de som jobbet som tjenestepiker. Det verste er at de bodde 3-4 stykker inne på et så lite rom, det er jo faktisk helt sykt.

6 kommentarer

6 thoughts on “HER ER VI PÅ SPØKELSESJAKT

  1. spøkelsesjakt hadde jeg kunne tenkt meg å drevet med. Men finner ingen i trondheim som driver med det, vet du av noen?☺️ Sær ting å være interessert, menmen😅

  2. Jeg leser bloggen din hver dag og jeg bor faktiskt i Uppsala😱 så vet precis hvor dere har varit på spøkelsejakt😊 si fra neste gang så skal du få tips på caféer, resturanger og platser der du kan få fine bilder😊

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *