HJEMREISE

Categories Blogg

God søndag dere <3 Hvordan har dagen deres vært hittil? Jeg har akkurat spist hotellfrokost, og ligger nå i sengen sammen med Amanda å ser Fifty Shades Of Grey. Vi skal etterhvert komme oss ut på The Juicery for å spise litt lunsj før jeg reiser hjem til Trondheim. Selv om det selvfølgelig er litt trist å forlate Oslo nå som det er meldt kjempefint vær, så kjenner jeg at det skal bli godt å komme tilbake til rolige omgivelser og ikke minst CELINE <3

Jeg kjenner at det har vært litt for mye festligheter den siste uken, så det skal bli godt å få noen dager med ro. Jeg skal begynne å pakke meg ut av leiligheten også, så jeg har noen hektiske uker foran meg. Det morsomme er at det var på akkurat denne tiden i fjor at jeg pakket meg ut av leiligheten i Oslo, og er nå på pakkingen igjen. Flaks for meg at jeg elsker at det alltid skjer noe i livet mitt, ellers hadde jeg nok blitt veldig lei av å pakke ut og inn av leiligheter 😂

Nå skal jeg begynne å ordne meg, vi snakkes senere <3

3 kommentarer

3 thoughts on “HJEMREISE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *