VÅR ALLER SISTE

Categories Blogg

Siden det bare er 8-9 dager til vi flytter (spørs når vi får flyttebil) så bestemte vi oss for å ha en aller siste date som samboere her i Oslo. Vi starer et helt nytt kapittel i Trondheim, og det måtte selvfølgelig feires <3 Det sto mellom kino og middag, men vi ble fort enig om middag da vi begge elsker Sumo. De har så utrolig god mat der, og det er virkelig en av de tingene jeg blir å savne aller mest med å bo i Oslo (etter vennene mine vel og merke). 

Nå skal jeg komme meg ut på tur med Celine, så skal egentlig resten av kvelden gå til planlegging og jobb. Jeg har begynt å ha annenhver dag der jeg bytter på å være sosial og få unnagjort litt jobb, noe som funker overraskende bra. Det eneste som er litt kjipt er at jeg blir veldig kjedelig på sosiale medier på slike dager. Det er ikke akkurat så mye innholdsrikt å legge ut når jeg bruker typ 60% av dagen på sofaen haha!

2 kommentarer

2 thoughts on “VÅR ALLER SISTE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *