OPPTURER OG NEDTURER DENNE UKEN

Categories Blogg

Jeg ELSKER å være hjemme i Tønsberg, men jeg kjenner alltid på en tomhet når jeg er her. Jeg tror jeg aldri kommer til å venne meg helt på at pappa ikke er her. Han er jo Tønsberg for meg, og uansett hvor jeg kjører eller er så er det et eller annet som minner meg om han. Jeg savner han bare sånn.. <3

Jeg er veldig glad i å dra ut, men shit så hyggelig det er å bare henge med venner og ha en rolig vinkveld. Julie og jeg var ute på en hytte her om dagen, og vi hadde det såå koselig. Vi satt ute hele natten, og bare snakket om absolutt alt. Det er den beste kvelden jeg har hatt på lenge.

Det beste med å være her er å møte familie og venner igjen, spesielt de man ikke ser så ofte <3

Jeg lengter skikkelig tilbake til en normal hverdag, og jeg skal aldri ta alle de tingene vi ser på som en selvfølge for gitt noen sinne igjen. Her om dagen var vi på besøk hos en i familien som er i risikogruppen, og vi måtte forholde oss til så mye for å kunne møtes litt. Jeg er selvfølgelig takknemlig for at vi fikk være sammen, men jeg savner bare å kunne klemme, ikke være bekymret og ikke måtte tenke over den minste ting.

Jeg har tatt meg litt ferie nå som jeg har vært i Tønsberg, og det er virkelig så deilig. Jeg har merket at jeg noen ganger er mer fokusert på jobb enn og faktisk være sammen med de rundt meg, og det er ikke noe jeg ønsker. Jeg har derfor tatt meg noen dager fri, også har jeg satt meg en regel om at jeg ikke jobber på dagtid. Jeg tar derfor kun frem macen når jeg går for å legge meg. Det er da jeg skriver blogginnlegg, redigerer bilder og svarer på mails.

Hvordan har din uke vært så langt?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *