UKENS SPØRSMÅL

Categories Blogg

Når kommer den andre spøkelsesvideoen ut?
Det vet jeg ikke, men det vil nok bli en liten stund til. Det er utrolig mange timer med jobb som ligger bak, så dere må nok dessverre bare være tålmodige ♥ Vi lover at vi skal få til å legge den ut med en gang vi har mulighet!

Tenker du å gifte deg i fremtiden?
Så lenge det føles rett så vil jeg selvfølgelig det.

Liker du bare hot Cheetos?
Det er de eneste jeg har smakt haha!

Hva var det beste med PH?
Menneskene, opplevelsen og maten. Jeg har faktisk aldri spist så god mat hverken før eller etter PH, så jeg må vel begynne å jobbe i produksjonen eller noe for å kunne spise der igjen haha.

Blir det flyttevlogs?
Ja, det er bare å glede seg 😀

Hva er ditt beste minne i 2018?
Hmmm godt spørsmål! Det må vel kanskje være da Martine, Isabelle og jeg reiste til Los Angeles. Jeg vet ikke helt hva som skjedde den turen, men vi fikk oppleve så utrolig mye kult og ikke minst morsomt.

Hva savner du mest?
Jeg kommer faktisk ikke på en eneste ting akkurat nå, men det er vel egentlig bare bra?

Anbefaler du healing?
Jeg skal prøve det over en lengre periode nå, så jeg tror heller jeg skal uttale meg om en liten stund.

Hva synes du er det beste med deg selv?
Det må nok være ståpåviljen min. Jeg er veldig flink til å jobbe hardt, sette meg mål og gjennomføre de.

Hvorfor bydde du på den første leiligheten om du egentlig ikke hadde så lyst på den?
Det var jo i utgangspunktet den vi hadde bestemt oss for, men etter at vi hadde fått tenkt litt over det så var vel vi begge enig om at den leiligheten vi endte opp med å kjøpe passet oss mye bedre. Vi ble nok litt for opphengt i dobbeldusj og peis haha.

Hvor er du fra?
Jeg er fra Tromsø og Tønsberg.

Hva hadde du gjort om du ble gravid nå?
Da hadde jeg nok mest sannsynlig tatt abort. Jeg føler meg absolutt ikke klar for å ha barn nå, så det var en av grunnene til at jeg byttet fra p-piller til p-stav.

Hvor er den sorte buksen der Morten filmer deg fra?
Skinnbuksa er fra Berskha <3

Hva er du mest takknemlig for?
At jeg lever, og for at jeg har fått et så fint liv.

Hva er ditt forhold til stjernetegn/astrologi?
Ikke noe mer enn at jeg synes det er veldig spennende, og at jeg ofte synes at det treffer ganske bra. Det er svært sjeldent at jeg ikke klarer å kjenne meg igjen i det som står om stjernetegnet mitt. Det er likevel ikke sånn at jeg “lever” etter det, eller går rundt å forventer at noe skal skje på grunn av at det står på internett liksom haha.

Noen råd til ei som sliter med kjærlighetssorg?
Jeg skulle ønske jeg kunne gi deg noen gode råd nå, men jeg tror egentlig at man bare må finne ut av det selv og ta den tiden man trenger. Er det noe jeg har erfart så er det at det ofte ikke hjelper hva andre sier, for man har på en måte bestemt seg på forhånd hvordan man skal komme seg gjennom en slik prosess. Jeg tror også at det er viktig å komme seg gjennom sorgen, istedenfor å skyve den unna. Hadde jeg vært deg så hadde jeg vært mye sammen med venner, holdt meg unna vedkommende og bare tatt en dag av gangen… ♥

Hva er top 3 must på bucket listen din?
Kjøpe en villa, Lamborghini og reise jorden rundt.

Hva er din drømmedestinasjon å reise til?
Maldivene, helt klart!

Hvem er din favoritt i Kardashian/Jenner klanen?
Jeg digger Kendall.

Hvordan er du som venninne? Hvem er du i vennegjengen?
Jeg føler selv at jeg er en inkluderende, morsom, men også sta. Jeg vil aller helst ha ting på min måte, men jeg godtar likevel om ting blir annerledes enn hva jeg hadde sett for meg. Jeg prøver også så godt jeg kan å alltid stille opp for vennene mine, og virkelig vise at jeg er takknemlig for å ha dem i livet mitt. I vennegjengen vil jeg kanskje si at jeg er hun som kommer med forslagene og ideene, og som kanskje får gjengen med på ting.

Hvem likte du best av guttene på PH?
Morten, Kevin og Aleks.

Hva har vært det best med 2019 så langt?
Det må nok være at vi har kjøpt leilighet.

Beskriv deg selv med tre ord?
Glad, omtenksom og sta.

Hva ønsker du deg til bursdagen din?
Jeg har vel egentlig bare ønsket meg penger siden jeg skal reise til Los Angeles.

Hvor mye fikk dere for å være med på Paradise Hotel?
Det eneste vi fikk var fly, mat og opphold.

Hva gjør du på Frosta? 
Vi er på hyttetur.

Hvor lenge blir du i Trondheim?
Jeg blir frem til søndag.

Snuser du?
Nei, det gjør jeg ikke.

Hva heter det nye kameraet ditt? Modell og merke?
Sony A 7 II.

Er det din hytte dere er på?
Nei, det er tanta til venninna mi.

Hvordan blir det å flytte fra Martine?
Jeg kommer selvfølgelig til å savne henne, men jeg er helt sikker på at vi kommer til å møtes nesten like mye uansett.

10 kommentarer

10 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Hei! Anbefaler deg å se første episode fra sesong 1 av Folkeopplysningen på nrktv. Der tar de for seg healing og sjekker hvordan virkning det har på folk.
    Ellers ville jeg bare si at jeg synes du er en kul blogger som gir meg mye inspirasjon i hverdagen. Digger stilen din og bildene dine!❤️

  2. Er i Florida nå. Man får vanlig cheetos her og. Veldig gode de og. Og sikkert bedre for magen(magesår av for mye sterkt) 😂😂😂skal hamstre med meg hjem😂

  3. Hva slags mat fikk dere på PH? Kan du gi noen eksempler på frokost, lunsj, middag osv.? 🙂

    1. frokost ser dere på TV (er bare egg, yoghurt, bacon ++), ellers er det vanlig middag og lunsj. Feks kylling, salater, hamburger, pizza, fisk. Maten man får servert er faktisk ganske sunn og ikke minst variert. Jeg EELSKET maten der inne, savner den så mye 🙁

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *