HVOR SKAL JEG REISE?

Categories Blogg

 

Som dere vet så har jeg vært veldig inne på tanken om å reise alene et sted. Jeg har to uker i februar som jeg har helt ledig, og jeg har vel egentlig bestemt meg (tror jeg) for at jeg skal booke meg en tur. Jeg tror at jeg har veldig godt av denne utfordringen, og er ganske sikker på at man kan lære mye av en sånn opplevelse. Jeg tror vi alle har godt av å kjenne på det å være litt alene i blant, og at det kanskje gir deg en mer følelse på å være selvstendig? Jeg tror det er viktig for alle å lære at man kan være selvstendig uansett hva livet kaster mot oss, og at vi lærer at det vil ordne seg til slutt uansett.

Jeg kunne for eksempel ikke tenkt meg å dra på kino alene, spise alene på en restaurant eller gjøre noe helt alene. Jeg tror derfor det er ekstra viktig at jeg pusher meg selv litt utenfor komfortsonen min, for det er absolutt ikke noe som er farlig med å dra ut å spise middag alene. Jeg er så avhengig av å ha mennesker rundt meg til alle tiders døgn, og det at jeg er redd for å sove og være alene i en alder av 24 år er litt krise, haha. Jeg vil derfor jobbe mer og utfordre denne siden av meg selv, og lære meg å være mer alene.

Akkurat nå vurderer jeg å enten booke billetter til London eller Stockholm, men jeg vil veldig gjerne høre deres tips og triks til hvor jeg burde reise? Er det noen av dere som har vært på en ferie alene før, og i så fall hvor? Jeg trenger alle tips og ideer dere kan komme med <3 Takk på forhånd

10 kommentarer

10 thoughts on “HVOR SKAL JEG REISE?

  1. Jeg bor i London, og dermed anbefaler jeg det virkelig. Mulig du har vært der før men det som er så bra med den byen er at det er veldig enkelt eller lite ukomfortabelt å faktisk være alene der! anbefaler virkelig 🙂

  2. Jeg er skikkelig glad i London, som jeg leste i innlegget at du vurderte😍 Det er en fantastisk by, ellers har du jo Manchester eller Aberdeen, disse er også helt magiske byer! Masse lykke til med valget, det å reise alene to uker til en by er modig av deg syns jeg😃 Jeg er som deg, redd for å sove alene, og det har jeg veldig lyst til å jobbe med selv🙈

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *