HVORDAN DET ER Å HA MEG SOM VENN

Categories Blogg

I skrivende stund så sitter jeg å jobber, mens Morten og Stine skrur sammen putekassa som vi kjøpte for sikkert en måned siden. Jeg var veldig effektiv med å få ting unnagjort rett etter vi flytta inn, men jeg kjenner at jeg kanskje har tatt litt for mye sommerferie den siste tiden haha. Vi har enda ikke skrudd om gardinstangen på soverommet, men det SKAL vi få til i dag. Jeg har med andre ord skrevet meg en liten “to do” liste, og den skal være fullført innen jeg reiser på fredag. 

Jeg fant forresten ut at Aqua skal spille i Tønsberg neste fredag, OG GJETT HVEM SOM SKAL DIT??? Jeg ble helt i ekstase da jeg så det, for hvor kult er det ikke å skal høre Barbie Girl og Dr Jones? Jeg måtte derfor skrive til Julie midt på natta for å forsikre meg om at hun kunne være med meg den dagen. Jeg kontaktet henne på Facebook, Snapchat og melding så dere kan tro hun var bekymret da hun våknet dagen etter haha. 

1 kommentar

1 thought on “HVORDAN DET ER Å HA MEG SOM VENN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *