PLANER FOR DAGEN & EN KJIP TUKTUK SJÅFØR

Categories Blogg

Hei dere <3 Hvordan har dagen deres vært så langt? Det er så rart at vi er så godt i gang med denne dagen, men for dere så har  den nesten ikke startet enda. Vi har allerede fått gjort så mye i dag, og endelig har vi tatt turen til Hikkaduwa som vi har snakket om nesten helt siden vi kom hit. Det har sett veldig fint ut på bilder, samtidig som at vi har ønsket å utforske litt mer en bare området vi bor i. Jeg ble også fortalt at de hadde en “Turtle Beach” der, noe som er ganske kult. Jeg vet ikke om de som jobbet på “sykehjemmet” for skilpadder i går tullet med meg eller ikke, men i følge de så kan en skilpadde bite så hardt at du kan miste fingeren? Jeg klarer ikke å se for meg det da jeg synes skilpadder er skikkelig harmløse og søte, men om det stemmer så er de jo egentlig litt skumle?

Vi hadde også vårt første møte med en kjip TukTuk sjåfør, noe som egentlig var litt sjokkerende da mennesker her er så snille. Elise og jeg hadde ganske dårlig tid da vi hadde en avtale, men han nektet å høre på oss. Han kjørte innom så mange forskjellige steder da han prøvde å selge oss masse attraksjoner, og nektet å godta at vi ikke hadde tid til alt dette. Det endte jo selvfølgelig med at vi ble skikkelig forsinket til avtalen vår, noe som var så irriterende. Jeg hadde absolutt ikke hatt noe i mot å bli kjørt alle andre steder enn dit jeg egentlig skulle om jeg ikke hadde andre planer, men dere kan tro det var frustrende når vi gang på gang sa at vi ikke hadde tid til dette, og alt han sa var “its okay” 😂

3 kommentarer

3 thoughts on “PLANER FOR DAGEN & EN KJIP TUKTUK SJÅFØR

  1. Er du ikkje på Sri lanka for å surfe? Har ikke sett noe surfe oppdateringer ? har dere så mye fritid?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *