HVORDAN FUNGERER FORHOLDET I TRONDHEIM?

Categories Blogg

Jeg fikk engang kommentar om at Morten ligner på løva i Madagaskar på dette bildet, er dere enig? Haha

Jeg får seriøst sommerfugler i magen når jeg ser på bildene fra vår aller første reise sammen (om vi bare ser bort i fra bryna mine) haha. Det er nesten litt rart å tenke på hvor nytt og spennende alt var, og hvor lite vi visste om hva vi hadde i vente. Jeg hadde aldri forventet at jeg skulle kjøpe bolig sammen med “Paradise Hotel” kjæresten min, og jeg hadde aldri sett for meg at det skulle vare når vi kom ut fra boblen vi levde i, but we did ♥ 

Jeg var jo også veldig spent på hvordan livet kom til å bli som huseiere, og hvordan det ville påvirke forholdet vårt. Nå har vi jo bodd sammen før vi valgte å kjøpe, men det er jo selvfølgelig litt mer ansvar og bekymringer som følger med et boligkjøp. Vi har jo bare bodd her i en måned så det er jo alt for tidlig å si hvordan det kommer til å bli, men foreløpig så har vi det veldig fint. Jeg er veldig stolt over alt vi har fått til, og hvor flinke vi har vært til å forstå og ta vare på hverandre. 

Jeg er også veldig takknemlig for at Morten var villig til å prøve å bo her, og det virker som at han trives så langt. Det vil nok bli litt annerledes når sommeren er over og livet roer seg litt, men det får vi bare ta når den tid eventuelt kommer. Vi er jo så heldige å ha en jobb vi kan ta med oss over alt, og vi har også planlagt å reise litt etter sommeren <3 Jeg er i alle fall kjempespent på denne reisen som vi er så heldig å få dele med dere. 

3 kommentarer

3 thoughts on “HVORDAN FUNGERER FORHOLDET I TRONDHEIM?

  1. Ja han så ut som løven i Masagascar haha! Fine Morten og deg <3 Jeg syns ikke de bryna var så dum btw, nydelig er du uansett.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *