TANKER

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Hettegenseren er utsolgt, men du finner en “lignende”. HER / Boots. HER

💥 Jeg var litt redd for at det skulle bli stressende/slitsomt å måtte pendle så mye frem og tilbake mellom Trondheim og Oslo, men jeg elsker det. Jeg synes det er så digg at vi virkelig får best of both worlds, på den måten rekker vi ikke å gå lei av noen av stedene haha. Det eneste jeg tror vi kan bli lei av er bilkjøring. 

💥 Jeg tror jeg hadde gått av å pådra meg litt lån, for jeg fikk virkelig arbeidslyst og motivasjonen tilbake. Den siste tiden har jeg følt meg nesten litt “lost”, og har hatt problemer med å finne motivasjon til å skrive, jobbe og produsere. Det trengte derfor bare en liten stress faktor inn i bildet, og jeg var plutselig on top igjen haha. 

💥 Jeg må faktisk bare nevne det igjen, for jeg er virkelig satt ut etter all responsen jeg fikk etter YouTuube videoen min. Jeg spilte den inn hele tre ganger, og så gjennom den kanskje 20 ganger før jeg faktisk turte å dele den. Det er så utrolig skummelt å skal være så personlig med dere, men når jeg har så fantastiske mennesker som følger meg så var det virkelig ikke så skummelt som jeg hadde sett for meg. Dere er virkelig de aller aller beste <3  

💥 I dag reiser nesten alle venninnene mine til London, så jeg er veldig spent på hva jeg skal finne på i helgen. Kanskje Morten og jeg skal gjøre noe romantisk for en gangs skyld? Vi er så dårlig på den hverdags romantikken, noe vi begge vet vi må bli flinkere på. Det er bare litt lett å glemme når man bor sammen, og allerede gjør absolutt alt sammen. Jeg kunne likevel tenkt meg å dratt på svømming denne helgen, så det skal jeg prøve å lure med meg Morten på hehe. 

💥 Jeg har så ekstremt lyst på hytte, så jeg er veldig spent på når Morten og jeg skal ta oss råd til å kjøpe det. Jeg føler det kanskje er litt mer sånn familiegreie, men det er bare så ekstremt koselig å ha et sted å reise til der man bare kan slappe av. Det er faktisk ingen steder jeg klarer å koble av så bra som det jeg gjør når jeg er omringet av skog og sjø. Kanskje vi skal få lånt oss en hytte denne helgen? 

💥 Jeg tror kanskje at jeg har fortalt dere tidligere at jeg ikke skal reise noe i sommer? Morten og jeg har så mye som skjer  akkurat nå, så vi bestemte oss for å ta ferien etter august engang. Vi har begynt å bestille oss restplasser, og vi sparer så sykt mye penger på det. Jeg skal også reise sammen med jentene til Los Angeles i okotober, så jeg har mye gøy å se frem til. 

💥 I går ble nok mest sannsynlig siste gang jeg drar å ser skrekkfilm på kino, det er jo aaaldri verdt det. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor jeg utsetter meg for det gang på gang. Nå tror jeg virkelig at jeg har lært. 

💥 Aprops ferie, jeg har sluttet å sjekke Instagram og Snapchat for jeg blir så ekstremt sjalu på alle som er ute å reiser nå. Spesielt nå som været er så dårlig her i Trondheim. Det har ikke bare regnet hver eneste dag, men det har også vært iskaldt. 

💥 Jeg må faktisk skryte litt av meg selv, for jeg har ENDELIG lært meg å ta vare på plantene mine. Jeg har nesten bare hatt falske blomster da jeg aldri klarer å holde de i livet, men nå har jeg altså blitt et nytt og bedre menneske. Klapp på skulderen til meg. 

💥 Morten og jeg har bestemt oss for at vi skal leie ut leiligheten etterhvert å ha oss et skikkelig reise år. Jeg var litt redd for at vi skulle binde oss til alt for mye ansvar ved å kjøpe en leilighet, men det er jo faktisk ikke verre enn å leie den ut. Det er jo også så fint her, og med alle oppgraderingene vi skal gjøre så tror jeg ikke det vil være noe problem <3 

8 kommentarer

8 thoughts on “TANKER

    1. For vi har ikke pass til Celine. Som jeg skrev over her så reiser alle venninnene mine til London. Det er ikke bare å reise når man har et ansvar hengende over seg hjemme. Sånn er livet med hund 🙂

  1. Ta Celine med! Jeg har 2 små hunder selv (en blaningschihuahua og en renraset chi.) og de er med nesten over alt 🤗

  2. Rimelig sikker på at ho mener pass til Celine som i at de ikke har noen som kan passe henne… 😉👍😁

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *