HVORFOR JEG ALDRI SNAKKER OM FAMILIEN MIN

Categories Blogg

Jeg får veldig mye spørsmål om hvorfor jeg ikke blogger og deler bilder av familie slik at dere kan bli bedre kjent med de. Jeg bestemte meg derfor for å skrive et innlegg om det, for det ser ikke ut som alle får det med seg bare ved at jeg svarer på kommentarer. Først må jeg vel starte med å si at det ikke er noe dramatisk, og at jeg elsker den fantastiske, men også rare familien min. 

Forklaringen er så enkel som at jeg har mange som ikke ønsker å være i det offentlige, så det er jo noe jeg selvfølgelig må respektere. Jeg har jo alltid elsket å dele med andre, men alle er ikke lik meg. Jeg vil vel kanskje si at 90% av familien min  er veldig ulik meg, for de fleste trives best bak kamera haha. 

Vi er jo 7 søsken med meg, og det er kun to av de som er komfortabel med å deles på bloggen. Det er derfor ingenting mer dramatisk enn det. Dere skal få bli bedre kjent med mamma etterhvert, noe jeg tror dere vil like. Mamma er virkelig verdens herligste dame, og hun er ganske morsom når hun ikke blir stresset over kameraet haha!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *