JEG VAR SÅ REDD

Categories Blogg

Se hva jentene klarte å tvinge meg med på i går…. haha! En liten funfact; jeg liker ingenting som går på hjul (utenom bil). Det tok mange år før jeg følte meg trygg på sykle, og jeg unngår det enda med mindre jeg skal ta fine bilder på Santa Monica hehe. Dere kan derfor tro jeg var skeptisk da jentene skulle ha meg til å gå på rulleskøyter. Jeg prøvde det en gang som barn, og ble livredd etter at jeg falt å slo meg skikkelig. Jeg husker at jeg bestemte meg for å aldri prøve det igjen, men det er underlig hva litt gruppepress kan gjøre med deg. 

Jeg kjenner likevel at jeg er glad for at jeg gikk ut av komfortsonen min, for herregud så morsomt og ikke minst komisk det var. Jeg tror alle de som befant seg på Santa Monica i dag fikk seg litt av et humoristisk syn, så det er jo bare bra at jeg kan bidra til å gjøre andre sin dag litt bedre haha. Jeg tror nok ikke at det er noe jeg kommer til å gjøre hver gang jeg er her, men det er definitiv noe jeg vil prøve igjen. 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *