I DAG REISER JEG TIL

Categories Blogg

Akkurat nå holder jeg på å pakke for i dag skal Martine, Amanda, Sandra, Therese og jeg på hyttetur til Drøbak. Vi skal være der et par dager for å feire bursdagen til Therese, så det blir selvfølgelig veldig hyggelig. Vi er jo så heldige med været også, så jeg er helt sikker på at det kommer til å bli en helt fantastisk tur sammen med jentene <3

Jeg får ta denne turen som en del av Norges ferien min, ettersom at jeg har bestemt meg for å ikke reise så mye i sommer. Som jeg har skrevet tidligere så velger jeg nok å utsette å reise Norge rundt, for det er ikke noe som irriterer meg mer enn plasser som er overfylt av turister. Kanskje det bare er en dårlig unnskyldning for at jeg egentlig ikke gidder, og heller vil nyte tiden jeg har her i Oslo i verdens fineste leilighet, hehe. Jeg har uansett bestemt meg for at jeg skal ta en helgetur til Bergen og Kristiansand. Sistnevnte kan jeg bare sette meg på en buss og ta med Celine, men jeg må se hvordan jeg løser det med Bergen. Planen er jo etterhvert å få Celine i Tromsø, så kanskje jeg reiser dit i slutten av sommeren. Jeg skal bare sjekke værmeldingen før jeg drar, for jeg har veldig lyst til å oppleve Bergen når det er fint vær.

Jeg skal forresten vlogge de neste dagene, så jeg skal prøve å få redigert litt underveis sånn at jeg kan poste den på søndag <3 Vi snakkes senere.  

2 kommentarer

2 thoughts on “I DAG REISER JEG TIL

  1. Ikke lov lengre med hund på bussen😫 kom meg nesten ikke hjem fra Kristiansand til Sandefjord med min lille hund etter jul. Er kun tjeneste hunder som kan på buss.. så du må evt ta toget 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *