I DAG REISER VI TIL

Categories Blogg

I dag reiser vil til Bergen for å være med på høstlanseringen til TV2, noe jeg gleder meg skikkelig til. Som jeg har skrevet tidligere så hadde jeg egentlig planer om å være i Bergen hele helgen, men det gikk dessverre ikke. Jeg synes det er skikkelig kjipt med tanke på at jeg aldri har vært her før, og jeg har lyst til å besøke både Ine og Ingrid. Jeg får ta det igjen i løpet av de neste månedene når det ikke er så mye som skjer hjemme i Trondheim. 

Jeg får blant annet besøk av noen som jeg skal fortelle dere mer om senere, og Zelia skal feire bursdagen sin. Jeg må derfor hjem på fredag igjen, men jeg håper at jeg rekker å få se litt av Bergen. Det ser jo fantastisk vakkert ut, og det er en by jeg har hatt lyst til å besøke lenge. En ting er i alle fall veldig sikkert, og det er at jeg skal ta meg en tur til Tromsø og Bergen før jul. Nå får jeg bare krysse fingrene for at det ikke regner når vi kommer frem, selv om jeg tror det er litt for mye å be om hehe. 

1 kommentar

1 thought on “I DAG REISER VI TIL

  1. Da har du jo sikkert tid til å reise til Kristiansand også da?? Får å besøke Andrea og Morten

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *