I DAG SKJER DET

Categories Blogg

I dag da jeg våknet opp innså jeg plutselig at vi har visning på leiligheten vår om bare noen timer. Jeg har nesten glemt det litt da jeg er i Sri Lanka, og ikke er så “involvert” som det jeg hadde vært om jeg var hjemme akkurat nå. Skal jeg være helt ærlig med dere så har jeg ikke så mange tanker eller forhåpninger rundt dagen i dag, da jeg tenker mer at det får gå som det går. Vi har jo ikke noe hastverk med å selge leiligheten, så jeg er absolutt ikke noe stresset eller bekymret. Jeg har aldri forstått meg på de som kjøper ny leilighet før de har fått solgt sin gamle, for det hadde stresset meg skikkelig. Da føler jeg at man er mer presset til å selge om dere forstår hva jeg mener? Jeg er i alle fall veldig glad for at vi ikke har det hengende over oss i dag, haha.

Jeg skal uansett ikke tenke så mye på det, for akkurat nå skal jeg bare nyte livet her på Sri Lanka. Denne ferien har vært så etterlengtet, og etter en alt for lang vinter så har kroppen min virkelig lengtet etter litt sol. Jeg kjenner allerede at energien min har begynt å komme tilbake, og humøret er mye bedre. Jeg er bare så takknemlig for å være her, og håper virkelig ikke at disse 14 dagene går skikkelig sakte. Nå skal Elise og jeg dra for å spise lunsj, så vi snakkes senere <3

6 kommentarer

6 thoughts on “I DAG SKJER DET

  1. Lykke til😘 synd du skal flytte! Har jo ikke klart å treffe på deg engang mens du har bodd her😔
    Hilsen ei borti gata🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *