I DAG SKJER DET…

Categories Blogg

Det føltes merkelig å våkne opp i dag, for om bare noen timer så er jeg på vei til Trondheim alene. Jeg tror det kommer til å ta lang tid før jeg venner meg på den setningen, men jeg er veldig innstilt på at det kommer til å gå fint. Med en gang Morten har et fast sted å bo så kan jeg komme oftere på besøk. Han flytter faktisk inn i kollektiv sammen med to kompiser i januar, så det er jo bare denne måneden som vil være litt annerledes ettersom at han ikke har sitt eget sted enda. Jeg må ærlig innrømme at jeg er veldig spent på hvordan det kommer til å bli nå som jeg skal besøke Morten i gutte-kollektivet. Det er jo over to år siden vi var på det stadiet, så det føles jo litt rart å skulle gå tilbake dit igjen.

Vi er jo vandt til å bare være oss, så det å plutselig måtte ta hensyn til andre kommer til å være… spennende, haha. Det er jo sikkert mange der ute som bor i kollektiv som kan kjenne seg igjen i den ene irriterende roomien som alltid har kjæresten på besøk? Vel.. Morten og jeg skal prøve å ikke være en av de. Jeg har jo også Celine, så det er jo uansett ikke sånn at jeg kan stikke til Oslo hver eneste helg. Jeg må jo ta henne med meg om jeg tenker å være over en lengre periode, så vi får håpe at kollektivet ikke forbyr å ha to damer i hus 😛 Neida, jeg tuller bare. Det er jo Morten sine nærmeste venner, så jeg er ikke akkurat bekymret for det.

Selv så skal jeg rett til Elise når jeg kommer hjem i dag, og henge hos henne frem til vi skal på julekonsert med Kurt Nilsen i kveld. Jeg er veldig glad for at jeg er opptatt med jentene i hele dag, slik at jeg slipper å tenke så veldig mye på min nye hverdag. Jeg har bestemt meg fremover at jeg skal prøve så godt jeg bare kan å fokusere på det positive, og ikke bruke så mye tid på å bekymre meg over alt mulig. Jeg skal også begynne på Yoga igjen, for det er virkelig ingenting som gir meg mer ro i sjelen. Jeg anbefaler virkelig alle leserne mine å prøve det ut, spesielt om du er lik meg å stresser konstant over den minste ting.

Nå skal jeg komme meg ut av døren, vi snakkes senere <3

8 kommentarer

8 thoughts on “I DAG SKJER DET…

  1. Hei!
    Var det ikke en av de store grunnene til at ikke flyttet med Morten, av hensyn til Celine? Og nå skal du ta med henne på flyturer til Oslo? Eller forlate henne nok engang hos dine venner?

    Synes også det er rart at Morten liksom skal finne et eget sted å bo. Han må vel ut med minimum 10k for eget sted? Så betale sin andel i Trondheim for 10k.
    Og for hvilken grunn?
    Givende jobb som å selge alkohol? Skal han satse karrieren sin i alkoholbransjen?

    Angrer du nå på at du tvang han til å kjøpe bolig med deg i Trondheim?

  2. Føler du ikke selv at måten du blogger på blir veldig lite variert i lengden? Føler at det eneste du snakker om er Morten (og det er som regel det samme), sånne innlegg med punkter (feks mine tanker nå) osv. Hver gang jeg leser et nytt innlegg av deg så har jeg liksom lest det engang før, fordi du skriver bare det samme om og om igjen. Bloggen din blir ekstremt kjedelig av det, og jeg har selv sluttet å lese en del av det. Jeg liker jo deg og bloggen din i grunn, så sier jo det bare fordi jeg ikke vil slutte å følge deg.

      1. Jeg heier på dere! Du virker som ei dame med bein i nesa som samtidig har kontakt med følelsene sine, og du og Morten virker jo helt fantastiske sammen så dette bare må gå bra. Masse lykke til til de nærmeste dagene, det er jo en overgang og det er lov å føle på at det er litt vondt. Masse varme tanker❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *