ITS MY BIRTHDAY

Categories Blogg

Bilder fra min forrige bursdag <3

Jeg vurderte å ikke skrive dette innlegget, men så skjønte jeg vel etterhvert selv at jeg måtte skjerpe meg hahah. Som dere sikkert har forstått på overskriften min og etter x-antall stakkars meg innlegg SÅ HAR JEG BURSDAG I DAG ♥ Siden Martine og jeg er i fine Monaco, så har vi bestemt oss for at virkelig skal gå all in i dag. Det er bare to timer til vi skal starte bursdagen min på Brunch på en restaurant som heter Horizon, også skal vi etterhvert ut å spise på Nobu før vi skal på en nattklubb som heter Jimmy’z. Vi har ikke klart å finne ut hva vi skal gjøre mellom brunch og Nobu, men vi får vel bare ta det som det kommer. 

Jeg har hørt at utelivet her skal være helt cray cray, og at ofte møter menn på 70+ som begynner å twerke på deg. Jeg er litt usikker på sistnevnte, for jeg tror faktisk aldri at jeg har møtt noen som har vært på bestefar sin alder på en nattklubb før haha. Jeg tror det blir morsomt uansett hva som skjer. Om du vil følge oss denne dagen så kan du adde meg på Snapchat: Sofieeec og Instagram: Sofieenilsen. Vi snakkes ♥

2 kommentarer

2 thoughts on “ITS MY BIRTHDAY

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *