UKENS SPØRSMÅL

Categories Blogg

Reklame | Annonselenker Nelly

Hvor er bikinien din fra?
Den finner du HER og HER

Stoler du på vennene dine?
Ja, det gjør jeg. Hadde jeg ikke stolt på de så hadde de heller ikke blitt sett på som som en venn, mer en bekjent. 

Hva liker du best med vennene dine? 
Det er så mange forskjellige personligheter innenfor vennegjengen min, så det er veldig vanskelig å plukke ut en ting da alle har så mange gode egenskaper. Jeg vil likevel si at jeg har vært veldig heldig når det kommer til venner, for herregud så fantastiske de er. 

Har du det bra?
Jeg har det veldig bra, takk som spør <3

Har du og Morten planlagt å få barn?
Vi har ikke snakket om det, jeg tror nok ingen av oss er klar for det helt enda. 

Er det gøy å være på reise med Martine? 
Det er kjempegøy, jeg ELSKER å reise sammen med Martine. 

Har dere tenkt på å få en hund til?
Vi har planlagt å kjøpe en hund til når vi begge føler at vi har tid til det. Det er jo mye ansvar med en hund, og vi er jo veldig glad i å reise så det er jo en litt dårlig kombo. 

Har du en hobby?
Njæææ, jeg er veldig glad i å trene da. 

Er du mye med Isabelle Eriksen? 
Jeg vil ikke akkurat påstå at vi henger så mye sammen, men vi møtes jo titt og ofte. Det er jo bare en uke til vi skal feire bursdagen min, så det gleder jeg meg veldig til!

Har du kontakt med noen av de andre jentene fra PH utenom Martine L, Martine J, Isabelle og Andrea?
Jeg vil ikke akkurat si at jeg har kontakt med de, men vi snakker selvfølgelig om vi møtes eller om det skal være noe annet. 

Hvor vil du bo hvis du får barn?
Det er umulig å si akkurat nå, men jeg tror jo at jeg vil bo i nærheten av familie og venner. 

Hva liker du best med deg selv?
Viljestyrken min. 

Kunne du blitt venninne med en følger?
Så lenge vi hadde klikket godt så selvfølgelig!

Er du og Martine Lunde bestevenner?
Ja, det er vi. 

Har dere kranglet noe på turen?
Nei, det har vi ikke. Jeg tror aldri Martine og jeg har hatt en eneste krangel, haha!

Er du lykkelig?
Ja, jeg er veldig lykkelig akkurat nå <3 

Hvilke andre bloggere/influensere ser du opp til?
Jeg synes jeg har veldig flinke venninner i denne bransjen, også digger jeg Isabella Lowengrip. 

Kan du og Morten ha 24 timers challenge igjen? 
Det kan vi så absolutt. Har dere noen forslag/ønsker? 

Når ble du og Martine kjent?
Vi møttes et halvt år før Mexico, men vi ble ikke ordentlig kjent før vi var i Mexico sammen. 

Savner du Celine og Morten?
Ja, det gjør jeg <3

Hva er det beste du og Martine har opplevd så langt på turen?
Det er vanskelig å plukke ut en spesiell ting, for vi har fått oppleve så utrolig mye bra. Nice, Cannes og Monaco er virkelig helt fantastisk. 

Har du shoppet noe designer vesker på denne turen?
Nei, nå skal jeg jo bli økonomisk siden jeg har kjøpt meg bolig 🙂 haha…

Hvor bor du?
Akkurat nå bor jeg midt i Oslo Sentrum. 

Har du noen uvenner akkurat nå?
Nei, det har jeg ikke. Jeg føler meg alt for gammel til å ha uvenner, haha. 

Hvor mye penger tror du at du bruker på reising i året?
Ååh, det er utrolig vanskelig å svare på. Om jeg skal være helt ærlig med dere så vil jeg ikke vite hvor mye penger jeg bruker, for det vil nok gi meg litt panikk. 

7 kommentarer

7 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Spørsmål: er du god venn med Ine og er dere mye sammen?
    Btw gratulerer med dagen, såå stor fan av dg❤️Du r så bra !!

  2. Nytt spørsmål:
    Du og Tea Kristine fra årets paradise hotel er så utrolig like. Både utseendemessig og måten å være/fremstå på.
    Kjenner dere hverandre fra før?

  3. Hei. Lurte på hvilken strl du har i bikinioverdelen? Ser flere omtaler den som for liten til oss med litt pupper, men ser jo den sitter fint på deg:)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *