STUDERE I FRANKRIKE

Categories Blogg

Reklame | I samarbeid med EF

        

Som dere kanskje så på Snapchat og Instagram så var Martine og jeg å besøkte EF sin skole her i Nice. Jeg trodde aldri jeg skulle si det her, men jeg fikk litt lyst til å begynne å studere igjen. Jeg synes bare det var så utrolig inspirerende å se alle studentene som velger å reise til utlandet. Jeg har jo selv snakket om å flytte i flere år nå, men jeg synes det er så utrolig skummelt å løsrive meg fra kjente og kjære. Jeg har alltid en unnskyldning på lur, men etter å ha sett hvor bra det faktisk er så har jeg bare blitt enda mer sikker på at det er noe jeg skal gjøre en gang i fremtiden. 

Jeg fikk også vite at lånekassen og EF jobber sammen for å få norske studenter ut i verden. Det vil med andre ord si at om du velger du et språkstudie med EF på 3 måneder til 1 år så kan du søke om studiestøtte fra lånekassen til spansk, fransk, tysk og italiensk. Du kan lese mer om Nice, studiet og mulighetene HER ♥ Der får du også bestilt en gratis brosjyre der du får alt av informasjon. 

Vi kom også i prat med et par norske som studerte Fransk, og de var veldig fornøyd med skolen og opplegget. Hun ene hadde jo tross alt vært her i nesten 9 måneder, så jeg vil tro det er ganske bra å studere her haha! Det som også er så fint med Nice er at du har så mange muligheter her. Ikke bare er byen fantastisk vakker i seg selv, men du har også Cannes og Monaco i umiddelbar nærhet. Jeg er i alle fall helt forelsket i Nice ♥

2 kommentarer

2 thoughts on “STUDERE I FRANKRIKE

  1. Hei fineste! <3 Vil bare si at du er så dyktig i det du gjör! Jobben din…du er sterk…et godt menneske rett og slett! Håper så på å treffe det en gang! Stor klem<3<3<3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *