JEG ER PÅ VEI TIL…

Categories Blogg

Akkurat nå er jeg på vei til Fosen for å dra på HYTTETUR sammen med Julie og Morten. Jeg er så lykkelig som får reist på hytta i helgen, dere vet jo hvor mye jeg håpet på at det skulle skje. Jeg elsker at Morten har blitt en av jentene, slik at han kan være med på hyttetur uten at Julie føler seg som det tredje hjulet. Det skal likevel sies at vi er nok et av de behagelige kjæresteparene å reise med, for vi holder kliss klass bak lukkede dører. Jeg har aldri forstått meg på de som kan kline foran andre når man koser seg med fredagstacoen og idol. Det gjør meg virkelig så ukomfortabel at jeg ikke kan beskrive det engang.

Julie spurte vel egentlig om vi skulle ta en jentetur i helgen, men nå som jeg har fått med Morten til Trondheim så føler jeg veldig ansvar ovenfor han. Jeg er jo livredd for at han skal kjede seg alt for mye, så om jeg skulle dra så måtte han få være med. Jeg trodde aldri jeg skulle bli den jenta som kom med en pakkeløsning og skulle ha med meg typen over alt, men det får være sånn til Morten har kommet seg litt mer inn det. Han og Julie er jo uansett gode venner, og hun synes heldigvis ikke det er stress eller plagsomt at han er med.

Fosen ligger bare en og en halvtime unna Trondheim, men jeg har aldri vært der før. Akkurat nå forbinder jeg det bare med Charterfeber, men jeg håper og tror at inntrykket vil være annerledes etter helgen. Jeg har også pakket med meg masse digge klær, så skal vi få jobbet litt med YouTube i helgen også. Julie skal blant annet være med på en video som vil være så viktig. Jeg er en veldig stolt venninne 🖤 Vi snakkes på/i? Fosen, dere.

10 kommentarer

10 thoughts on “JEG ER PÅ VEI TIL…

  1. Hvor i Fosen skal dere? 😄 Kommer selv fra Bjugn i Fosen, men regner med at dere skal til Åfjord eller Rissa. 😁

  2. fosen er en fin plass, er fra trondheim selv. men har bodd i åfjorden på fosen i 2 år. men nå reiser jeg som oftes til rissa om jeg skal over, slik som denne helgen.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *