JEG ER SÅ TAKKNEMLIG

Categories Blogg

Det er nesten rart å tenke på at jeg for bare litt over et halvt år siden var livredd for å flytte til Tromsø. Jeg var desperat etter å fortsette å leie leiligheten min i Oslo, og jeg tryglet seriøst huseier om å få fortsette. Jeg fikk vondt i magen bare av tanken på å skulle bo her uten å kunne rømme til utlandet, men fy så takknemlig jeg er for at jeg tok sjansen. Selv om jeg lengter etter å komme meg bort, så kunne jeg aldri vært foruten disse månedene i Tromsø. Jeg føler jeg har vokst så utrolig mye de siste månedene, og lært meg å kjenne nye sider ved meg selv. Jeg har fått en indre ro jeg ikke har hatt på mange år, og jeg elsker hverdagen med trening, ro og natur rundt meg. Det føles nesten helt merkelig å skrive dette, for det er virkelig ikke den personen jeg var for bare et år siden.

Dette valget har vist meg igjen hvor viktig det er å tråkke utenfor komfortsonen sin, og bevise ovenfor seg selv at de tingene man frykter aller mest, kanskje ikke er så skumle likevel. Jeg tok mange slike valg i løpet av 2020, og det var morsomt å se hvor mye jeg vokste på det og ikke minst hvor bra jeg fikk det i ettertid. Jeg skal virkelig bare nyte tiden og roen jeg har her før hverdagen kommer tilbake, og jeg kan starte på alle planene mine. Jeg krysser bare fingrene for at 2021 gir meg masse muligheter til å tråkke utenfor komfortsonen min.

4 kommentarer

4 thoughts on “JEG ER SÅ TAKKNEMLIG

  1. Hei, hvordan tok du det når du fikk vite at Morten hadde gått videre og funnet seg en ny kjæreste?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *