JEG ER SÅÅÅ STOLT!!!

Categories Blogg

I dag har jeg gjort noe som er veldig stort for meg, JEG HAR ENDELIG STARTET ET AS. Da jeg begynte å tjene penger på bloggen ble vi enige om at det ikke var nødvendig med et AS før jeg hadde tjent en viss sum, noe jeg altså klarte å gjøre i 2018. Det er nok en del der ute som vil tenke at dette ikke er en big deal, men for meg er det det. Om noen hadde fortalt 16 år gamle Sofie at hun ville være her hun er i dag, så hadde hun aldri trodd på det. Jeg har heller aldri vokst opp med masse penger, så det at jeg starter mitt eget AS er ganske spesielt for meg.

Jeg er bare så sikker på at 2019 vil bli året der jeg utvikler meg som menneske og får til dobbelt så mye som det jeg fikk til i 2018. Jeg er klar for noen søvnløse netter, lange arbeidsdager og enda bedre rutiner. Jeg skal begynne å spise mye sunnere ( det vil si at jeg skal kutte ut godteri hver dag haha), jeg skal prøve å våkne opp med et smil hver dag og jeg skal si ja til alle muligheter som skremmer meg. Jeg er for eksempel livredd for å bli spurt om farmen, for jeg vet ikke om jeg hadde turt å takke ja. Jeg vet bare ikke hvordan jeg skulle klart meg med lite mat og slakting av gris. Jeg håper derimot at Morten blir spurt, for han har veldig lyst haha.

Jeg har seriøst hatt verdens beste start på 2019 så jeg bare håper og ber at dette vil fortsette. Åååh tuuusen takk dere <3 Takk til alle som leser bloggen min og følger meg, takk til alle som alltid har trodd på meg og takk til alle dere som ikke har trodd på meg. Kommentarer som prøver å dra meg ned gir meg ofte mer motivasjon, for jeg tenker alltid “show them”. Det er derfor viktig å takke dere også, siden dere har gitt meg litt ekstra med viljestyrke.

8 kommentarer

8 thoughts on “JEG ER SÅÅÅ STOLT!!!

  1. Åh så gøy! Masse lykke til. Gleder meg til å følge deg videere i 2019 og at du får til alt du vil 😊

  2. Må man ikke være kjent for å bli spurt om Farmen?
    Tror ikke de spør hvem som helst, så tror ikke du trenger å bekymre deg for det 😮

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *