TEITE KOMMENTARER, KJÆRLIGHET OG INFLUENCERE

Categories Blogg

Når jeg er lei meg eller stresset så ringer jeg.. MAMMA! Det er ingen som er bedre å snakke med enn mamma, selv om hun kan være liiiitt irriterende noen ganger haha.

Det mest lærerike som har skjedd meg i 2018… Det må nok være at jeg har begynt å åpne meg opp til en psykolog, hvem hadde trodd det?

Mitt forhold til kjærlighet.. Komplisert, vakkert og uforutsigbart. Som dere vet så er det helt uaktuelt for meg å si ” for alltid” for man vet ikke. Jeg håper, men det er ikke noe jeg krever om det gir mening? Jeg vet ikke hvor jeg er i livet om 10 år, men jeg håper jo selvfølgelig Morten er en del av det.

Jeg tror på… Skjebnen og at alt skjer av en grunn. Jeg tror ikke at det er tilfeldig at du møter de menneskene du møter og jeg tror også på at alt skjer en av en grunn. Den sommeren jeg søkte til Paradise Hotel så skjedde det noe som gjorde at det ble slutt mellom meg og min daværende kjæreste som igjen gjorde til at jeg sendte inn en søknad. Hadde jeg aldri sendt inn den søknaden så hadde jeg aldri vært her jeg er i dag. Det er sykt å tenke på.

Den tingen jeg brenner mest for… Er helt klart å følge drømmene mine og konstant utvikle meg og sette meg nye mål. Det kjipeste jeg hører er “ikke alle kan få til det”, FOR JO DET KAN DU. Det eneste hindret er deg selv, for du trenger ikke at noen andre tror på deg enn DU. Det handler om viljestyrke, lyst og det å ikke gi opp med engang man møter motbakke. Begynner du å lese eller høre på historiene til de menneskene som har fått til helt utenkelige ting så får dere høre om alle motbakkene og alle “nei” de fikk.

Det som irriterer meg mest.. Mennesker som irriterer seg over den minste ting som alltid skal peke finger. All ære til de menneskene som holder ut med dere.

Hvor jeg aller helst vil reise.. New York, Bahamas, Afrika, Maldivene og Los Angeles.

Min favorittsang er… Sval – Lys våken.

Den teiteste kommentaren jeg har fått.. Ååh det er mange, haha! Jeg må vel likevel si den kommentaren jeg fikk for et par dager siden, enkelte er c r a z y.

Sist gang jeg gråt.. Her om dagen på grunn av en film. Jeg vet ikke hvor hormonell man kan bli av en p-stav eller om det er noe annet, men jeg er skikkelig følsom for tiden. Jeg begynner å gråte av absolutt alt som rører meg haha.

Det største som har skjedd meg som blogger… Det må nok være at jeg har klart å komme meg så langt som det jeg har gjort og at jeg enda ligger stabilt etter 2 år. Jeg venter også på svar angående to ting, og får jeg et ja nå så har jeg oppnådd noe som var så fjernt for bare to år siden. Shit..

Influencere jeg ser opp til.. Jeg har aldri vært spesielt opptatt av kjendiser og jeg vet nesten aldri hvem noen er utenom Kardashian og Bieber. Likevel har jeg begynt å få øynene skikkelig opp for Ariana, selv om jeg ikke akkurat vil putte hun under kategorien “influencer”. Utenom det synes jeg Janni?, Kenza og Angelica Blick er kjempeflink når det kommer til foto og inspirasjon.

Bloggere jeg ikke leser.. Jeg har svart på denne før, men jeg leser ikke mammabloggere eller treningsbloggere. Jeg liker mer å lese om hverdager som jeg kan relatere meg til og ikke minst reising.

Jeg suger til.. Å svare på meldinger som ikke er viktige, det kan faktisk ta flere dager før man får et svar av meg (sooorry). Jeg hater også å snakke i telefon, så jeg prøver alt jeg kan for å unngå det.

Siste personen jeg stalket på Instagram.. Lexiwood, she is sexy!

Siste personen jeg kranglet med… Jeg vil ikke bruke ordet “krangle”, men mamma og jeg hadde en diskusjon om middag i går haha. Ingen av oss ville bestemme hva vi skulle spise til middag.

4 kommentarer

4 thoughts on “TEITE KOMMENTARER, KJÆRLIGHET OG INFLUENCERE

  1. Du er ei klok dame, Sofie.
    Mange av de svarene jeg kunne skrevet selv.
    Du er nok ett forbildet for unge håpefulle.
    Leste også ditt nyeste innlegg om flyreisen. Håper det endte godt og at du kommer deg trykt hjem til Oslo etter du har vært i Trondheim (Min favoritt by)
    Håper ting går bedre med deg 🙂 <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *