JEG FANT GAMLE MELDINGER MELLOM MEG OG HAN

Categories Blogg

Det er sikkert mange av dere som har opplevd å være så forelsket i noen at det gjør vondt? Du er så redd for å miste den personen, og går konstant rundt med en klump i magen for at noe skal skje. Jeg har selv vært så forelsket en gang, og det er aldri noe jeg ønsker igjen. Jeg tillot å bli behandlet veldig dårlig for at jeg var så redd for livet uten han. Når jeg ser tilbake på det den dag i dag så var det et veldig usunt forhold, og jeg godtok det. Som jeg fortalte dere for noen dager siden så hadde jeg tatt vare på samtaler mellom meg og min ekskjæreste, noe som kanskje forklarer hvor oppslukt jeg var i han.

Jeg fant til og med “brevet” jeg hadde skrevet til han da han forlot meg for en annen jente. Jeg fikk vondt av å lese det, for det er kjipt å se hvor mye jeg var villig til å gå gjennom bare for å være sammen med han. Jeg tryglet om å få han tilbake, og jeg var overbevist om at jeg ikke var noe uten han. Han hadde makten over min lykke, og det er noe jeg aldri kommer til å gi noen igjen. Hadde jeg kunne gått tilbake i tid for å gitt meg selv noen råd så ville jeg fortalt meg selv at jeg kom til å ha det mye bedre uten han. Jeg ville fortalt meg selv at jeg fortjente bedre, og at man ikke skal trygle noen om å elske deg.

Med en gang du gir et annet menneske en sånn makt over deg, så er det så enkelt å bli utnyttet. De vet at de kan behandle deg akkurat som de vil, for du kommer til å være der uansett. Du vil til slutt tilgi, godta situasjonen og fortsette som at ingenting har skjedd. Jeg tror vi noen ganger må minne oss selv på at vi er så mye mer verdt enn hva vi selv kanskje tror. Jeg tror også det er viktig å minne seg selv på at det ikke skal være vondt å elske et annet menneske. Det skal ikke gi deg dårlig selvfølelse eller få deg til å føle at du ikke er verdt noe som helst. Du skal være med noen som løfter deg opp, som heier på deg og som elsker deg på dager du ikke klarer å elske deg selv. Helt frem til du finner en sånn person, så er du så mye bedre alene 💕 I promise you.

12 kommentarer

12 thoughts on “JEG FANT GAMLE MELDINGER MELLOM MEG OG HAN

  1. “Godt” å se at man ikke er alene om dette ❤️ Gikk nettopp fra min samboer, flyttet med barnet vår på 3,5 år. Nettopp pga dette du beskriver. Bestemte meg for at nei, mitt barn fortjener en lykkelig mamma❤️ Angrer ikke et sekund

  2. Så enig! Veldig likt mitt første forhold… Aldri igjen! Vi må sette oss selv først! I’m better alone!😉 Klem!❤️

  3. Dette trengte jeg å høre akkurat nå. ❤️Er midt i et brudd nå. Etter 9 år finner han ut at han ikke elsker meg lengre og vil ikke si hvorfor.. det er så vondt.

  4. Helt sant det du skriver! Selv vært i det. Har en tendens til å miste meg selv i forhold og forelskelse. Men jeg har selv jobbet enormt med meg selv siden siste forhold så tenker at jeg er en annen og sterkere og mektigere person i dag. At det ikke skal skje igjen. Vit hva du er verdt and don’t settle for less

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *