JEG FÅR BESØK!!!

Categories Blogg

Jeg tror ikke dere forstår hvor lykkelig jeg er, for neste helg får Sandra og jeg besøk av jentene 😭 Martine og Elise kommer for å tilbringe helgen i Tromsø, i tillegg til at Sophie også er her. Selv om jeg har så mange fine venninner her også, så har jeg selvfølgelig savnet dem jeg er vandt til å møte ganske ofte. Jeg gleder meg derfor til en skikkelig jentehelg med masse god mat, alkohol og good times. Vi har allerede planlagt hele helgen, og jeg kan vel allerede garantere at jeg kommer til å være ganske sliten på søndag. Jeg tror ikke dere forstår hvor bra jeg har snakket om utelivet i Tromsø, så jeg tror både Martine og Elise har veldig høye forventinger nå.

Jeg synes generelt nordlendinger er veldig morsomme å feste med, og de tar ikke seg selv så alt for høytidelig heller. På flere av utestedene i Oslo så slipper de ikke inn mennesker som har på seg klær som vaktene ikke synes er innafor, og det var jo faktisk en gang der Kevin måtte KASTE capsen sin for at han ikke fikk komme inn så lenge han hadde på den 😂 Det er jo helt tragisk å tenke på, så jeg gleder meg derfor veldig til en nord-norsk fest. Utestedene holder jo også åpent til 02.30 fra og med 12 oktober, så det skal bli gøy med en “normal” kveld på byen igjen.

Jeg gleder meg i alle fall så mye til jentene kommer ❤️ Det skal også bli fint å vise de litt rundt i Tromsø, sånn at de kan se hvor jeg faktisk kommer fra. Åååh jeg kan nesten ikke vente. 

8 kommentarer

8 thoughts on “JEG FÅR BESØK!!!

  1. “Jeg tror ikke dere forstår” 🙄 æ trur ikke du forstår kor ofte du bruka den setninga og kor forbanna irriteranes d e 😅

    1. Kos dere masse😁 hvilken uteplass liker du best av de i Tromsø? Jeg er veldig glad i FunPub, men er litt kjedelig nå siden de har stengt dansegulvet pga korona (fullt forståelig og et nødvendig tiltak likevel)

  2. Tromsø har fått smitte ute av kontroll så anbefalle ikke bytur i sentrum nattestid da det er utestedene smitten har kommet på 3 plasser i går.. men ha en flott helg. Prøv å ta di med til Ersfjordbotn på Bryggejenten å ta vin i solveggen lørdag dagtid. Verd en tur for primeren yttersia litt.

  3. Det blir skikkelig hyggelig da! 😀 Godt å se igjen gode venner! Og fint å ha noe å se frem til! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *