UKENS SPØRSMÅL

Categories Blogg

Serietips?
Emily in Paris & Walking dead

Tar du til deg stygge kommentarer om kropp og utseendet?
Jeg burde vel kanskje si ja, men selvfølgelig gjør jeg det. Jeg tror de aller fleste tar til seg de gangene man får høre noe negativt om hvordan man ser ut, og spør du meg så er det bare menneskelig. Jeg prøver likevel å minne meg på hvilke type mennesker som legger igjen sånne kommentarer, for det sier jo egentlig alt om dem.

Har du en stor hemmelighet du aldri har delt utad?
Jeg har en hemmelighet som jeg bevisst har valgt å ikke snakke høyt om på sosiale medier, men jeg kommer til å dele det en dag når det føles rett og jeg er klar.

Er du på noen datingapper?
Raya & Happn

Utfordrer deg til å svare på dette, når var sist du hadde sex?
En eller annen gang i august.

Har du bestemt deg for når du reiser til USA?
Ja, men akkurat når velger jeg å holde for meg selv enn så lenge. Jeg er jo forberedt på at jeg kanskje ikke kan reise, men jeg har satt meg en dato slik at jeg kan finne ut av bosted +++.

Har du noen gang hatt et dårlig forhold til “svigerforeldre”?
Nei, det vil jeg ikke si. Man har jo selvfølgelig de man har likt bedre enn andre, men det har aldri vært noe dårlig stemning. Det handler jo bare mer og kjemi og personlighet.

Er det noen kjekkaser i Tromsø?
Jaa så absolutt! Jeg føler bare det er veldig sånn “alle kjenner alle” miljø, så dating her er vanskelig (hehe). Nå er ikke jeg åpen for å date noen heller, men dere forstår kanskje hva jeg mener. Det hadde likevel vært hyggelig med en liten flørt nå som det går i mot mørkere tider 🤪

Har du noen du flørter/snakker med i LA?
I wish 🙁 For øyeblikket er det ingen, og jeg føler heller ikke det er noe vits ettersom at LA er så langt borte, og jeg ikke kan kaste meg på et fly for å besøke vedkommende. Jeg har likevel en kjekkas der som jeg har et godt øye for, så jeg gleder meg til å endelig komme meg dit for å si det sånn.

Hva vil du si er den største feilen man gjør når man er i startfasen av dating/holde på?
Det er vel individuelt fra person til person, men for min del så er det de som skal sette et “stempel” på hva man er med en gang. Jeg føler det ødelegger veldig om man møter noen som MÅ ha bekreftelse på at man dater, holder på, ikke får være med andre and you name it. Jeg tenker mer sånn at det som skjer det skjer, og at det bare er skremmende med mennesker som er alt for på.

Nevn tre ting du ikke hadde akseptert i et forhold?
1. Alt for sjalu/kontrollerende
2. Negativ holdning til alt
3. At vedkommende ikke har en jobb, bare sover hele dagen og ikke gjør noe for å skape en fremtid.

Den største kjendisen du har møtt/sett?
Det må vel være Leonardo Dicaprio og Kim Kardashian.

Hva synes du om at så mange velger å bruke Podcaster for å snakke ned om andre?
Jeg synes det er tragisk om noen må basere Podcasten sin på drama og drittslenging, men dessverre så føler jeg at det er mer akseptert i en Podcast enn for eksempel på blogg/Instagram. Jeg har hørt alt for mange Podcaster der folk har snakket dritt om andre, og det er bare kleint å høre på. Spesielt når det er voksne mennesker som burde ha visst bedre enn som så 😊

Savner du å være i et forhold?
Nei, ikke i det hele tatt. Singellivet er befriende, morsomt og spennende.

Hva tenker du om de som går rett fra et forhold til et annet forhold?
Vel, jeg har jo gjort det et par ganger selv. Fra egne erfaringer så gjorde jeg det for at jeg var redd for å være alene, og søkte med en gang noen som kunne passe på meg, være rundt meg og generelt bare være en som fikk meg til å føle meg bra. Jeg tror mange konstant befinner seg i forhold for at man er så redd for å være alene, og jeg er glad for at jeg endelig er ferdig med den “perioden” og har bevist for meg selv at jeg klarer meg helt fint. Jeg husker faktisk at en av eksene mine sa til meg at jeg burde lære meg å være alene, og han hadde helt rett 😅

4 kommentarer

4 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Kunne du ha vært sammen med en som «navet»? (pga fysisk/psykisk sykdom). Eller var uføretrygdet.

  2. Ja skjønte hva du mente, så var ikke kritikk eller noe😁 Bare var nyskjerrig for hva du mente om akkurat dette «naving», da det er blitt mye diskutert😁 God helg!😍

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *