SISTE DAG MED 25% PÅ NLY

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Jeg ville bare tipse dere om at Nelly har hele 25% rabatt på absolutt ALT fra NLY. De har fått inn så mye fint den siste tiden, og jeg har selv bestilt noen godsaker hjem. Jeg klarer nesten ikke å vente med å få pakken, for det begynner virkelig å bli tid for å finne frem sommerklær. Vi har hatt så fint vær her i Trondheim den siste tiden, så jeg håper bare at det varer. Det er jo tross alt 1.mai i morgen, så det er vel på tide at sommeren kommer til Norge også. Nå som vi har hatt en så lang vinter, så håper jeg at vi er heldig med å få en skikkelig bra sommer.

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL KAMPANJEN 

Genser / HER (25% rabatt)

Playsuit / HER (25% rabatt)

Topp / HER (25% rabatt)

Bukse / HER (25% rabatt)

Hoodie / HER (25% rabatt)

Topp / HER (25%)

Kjole / HER (25% rabatt)

Genser / HER (25% rabatt) 

Bukse / HER (25% rabatt)

Singlet / HER (25% rabatt) 

Topp / HER (25% rabatt)

Bikinitopp HER / Truse HER (25% rabatt på begge) 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *