JEG KAN IKKE TRO AT DET ER SANT

Categories Blogg

I skrivende stund ligger jeg fortsatt i senga, og her har jeg planer om å oppholde meg i hele dag. Jeg skal en tur på Oslo City for å få kjøpt meg linser, men utenom det så har jeg ingen planer. Jeg husker ikke om jeg har fortalt dere det før, men jeg har vært avhengig av linser siden jeg var 12 år gammel. Jeg har -4 i syn, så jeg ser med andre ord veldig lite om jeg ikke bruker linsene mine. 

Det er uansett ikke synet mitt jeg skal snakke om, men heller det som skjedde i går. Som jeg fortalte dere i går så skulle jeg på et veldig spennende møte, og alt jeg kan si er at JEG ER OVERLYKKELIG!!! Det gikk over all forventing, og jeg skal snart begynne å jobbe med noe jeg har drømt om så utrolig lenge. Jeg kan dessverre ikke si noe enda, men jeg håper at dere vil elske det like mye som meg. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si, for jeg føler meg faktisk helt tom for ord. Jeg bestemte meg for at 2019 skulle bli mitt år, og jeg har virkelig jobbet hardt for å realisere den drømmen. Det er så utrolig mye spennende som skjer fremover, som jeg virkelig gleder meg til å ta dere med på <3 

Det måtte selvfølgelig feires, så Morten og jeg avsluttet kvelden med lompe-pizza og godteri. Nå skal jeg faktisk legge meg til å sove igjen, for jeg kjenner at kroppen trenger hvile om jeg skal klare å bli frisk til LA som er om 2 dager!!!! Vi snakkes etterpå dere <3

4 kommentarer

4 thoughts on “JEG KAN IKKE TRO AT DET ER SANT

  1. Hei fineste!❤️ Såååå utrolig bra! Gleder meg til å høre mer om det! Gleder meg på dine vegner! Du er dyktig! Lad batteriene nå! Store klemmer til skjønneste deg og godeste Morten!❤️ Fineste paret!❤️

  2. Hei 🙂 jeg kommenterer aldri, og spesielt ikke på blogger. Men nå fikk jeg for meg at jeg skulle gjøre det. Og jeg ønsker bare å si at det er drit kult når ande mennesker lykkes, og får til det de ønsker og drømmer om. 🙂

    God helg! Kos deg med spennende prosjekt fremover.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *