JEG REISER TIL…

Categories Blogg

Som dere ser så valgte jeg å sette på extensions i går. Det hjelper ikke hvor mange mennesker som forteller meg at jeg er finere med kort hår, for det handler jo om hva jeg føler meg mest komfortabel med. Jeg misliker ikke det korte håret mitt, men jeg føler meg mer som meg selv nå. SOFIE IS BACK!!

I dag er endelig dagen her der jeg endelig skal reise hjem til Tromsø. Jeg tror ikke dere forstår hvor mye jeg har gledet meg, og hvor etterlengtet denne “ferien” har vært. Ikke bare gleder jeg meg til å være rundt mennesker igjen, men jeg skal virkelig bare fokusere på meg selv og mine. Jeg har allerede lagt masse morsomme planer sammen med vennene mine, og det skal bli så koselig å se mamma, søsken, tantebarn og besteforeldre igjen. Jeg gleder meg også skikkelig til å være i stallen sammen med hestene, og bare nyte de neste 14 dagene. Jeg kan ikke huske sist jeg var hjemme i 2 uker, det må være veldig mange år siden.

Jeg har jo også brukt store deler av tiden min på å mislike å være i Tromsø, men når jeg endelig klarte å legge den siden bort så fikk jeg erfare hvor fantastisk det er der. Jeg er så heldig som kommer fra en så nydelig by, og at jeg har muligheten til å dra dit akkurat når jeg vil. Jeg var jo faktisk hjemme på nyttårsaften i fjor, men dette året skal jeg feire i Trondheim hjemme hos Elise. Det er mange år siden jeg var sammen med vennene mine i Trondheim, så det gleder jeg meg skikkelig til.

Det eneste jeg gruer meg til med denne reisen er at Celine er redd for å fly, så det kan til tider være ganske krevende å ha hun med når jeg også er redd for det samme, haha! Hun har også vært litt dårlig form de siste dagene, så jeg krysser fingrene for at flyturen går fint <3 Jeg har prøvd å ikke tenke så mye på det, men det er lettere sagt enn  gjort noen ganger. 

1 kommentar

1 thought on “JEG REISER TIL…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *