JEG SVARER PÅ DILEMMAER

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Body. HER / Bukse. HER

Fjeset full av kviser for alltid eller ha et øye lukket hele tiden?
Da tror jeg nok jeg hadde valgt å ha et øye lukket hele tiden. Jeg er jo typ blind fra før, så jeg er jo vandt til å se dårlig. 

Rik eller fattig?
Rik, helt klart. 

Instagram eller Snapchat?
Åååh den er vanskelig. Jeg tror jeg er den eneste som virkelig elsker Snapchat, for jeg føler det er så mange som har noe “imot” det. Hadde det ikke vært for at jeg tror at Instagram kommer til å være mer lønnsomt i fremtiden så hadde jeg nok sagt Snapchat. 

Sove med 30 grader eller sove med 30 myggstikk over hele kroppen?
Sove med 30 grader helt klart! Jeg reagerer så på mygg så om jeg skulle hatt 30 myggstikk så skjønner jeg ikke hvordan jeg skulle overlevd. 

Ha edderkopper over hele kroppen eller stå i en bøtte med slanger?
ÆÆÆH så sykt ekkelt begge to, men jeg tror kanskje jeg hadde gått for edderkoppene 🙁

Drikke en kopp med pølsevann eller maisvann?
Maisvann 10 av 10 ganger. 

Feste hver dag eller aldri feste igjen?
Jeg kunne aldri ofret utelivet i LA for noe som helst, så da hadde jeg nok festet hver dag. Ser dere ikke for dere 80 år gamle Sofie stå å shake på 1OAK? 

Celine eller Morten?
Jeg kunne aldri tatt et sånn valg, og jeg tror alle dere som har fulgt meg lenge vet at Celine ikke bare er “en hund” for meg. Jeg fikk hun i gave rett etter Utøya, og hun har vært der siden. Jeg kunne aldri aldri klart meg uten henne, og jeg kan derfor ikke velge mellom henne og Morten. Morten har likevel alltid sagt “du hadde valgt Celine ovenfor meg” hahahah <3 

Aldri ha telefon, snap og ig eller alltid holde telefonen i hånda for resten av livet?
Alltid holde telefonen i hånda, for det gjør jeg nesten uansett haha. 

Aldri se moren din igjen, eller aldri se Morten igjen?
Så sykt slemme dilemmaer :((( Det hadde nok blitt aldri sett Morten igjen. 

Alltid være enig med fienden din, eller aldri få lov til å være enig med Morten?
Alltid være enig med fienden min. 

Ville du vært blind i et år, eller døv i tre år?
Være blind i et år. 

Aldri spise godteri igjen, eller aldri se Morten igjen?
Aldri spise godteri igjen <´3

Leve uten fingre eller tær?
Leve uten tær. 

Flytte til USA å måtte jobbe med Trump, eller bo i Norge uten å kunne blogge?
Hahahah herregud for et valg. Det måtte nok blitt å jobbet med Trump. 

Slutte med bloggen eller miste Celine?
Slutte med bloggen. 

Aldri fikse håret, eller aldri bruke sminke?
Aldri fikse håret. 

Være udødelig eller at Morten er udødelig?
At Morten er udødelig. 

Bare frukt, eller bare grønnsaker?
Grønnsaker. 

Aldri kunne ha hund igjen, eller møte din verste frykt?
Møte min verste frykt. Jeg er alt for glad i dyr til å aldri ha hund igjen. 

Drikke dovann hver dag resten av livet, eller alltid spise bæsj til middag?
Hahah så utrolig grusomt, men det måtte nok blitt dovann. 

4 kommentarer

4 thoughts on “JEG SVARER PÅ DILEMMAER

  1. Jeg hadde valgt Ferrari (hunden min) over kjæresten glatt. Samtidig ønsker jeg det samme den andre veien, -at han skulle valgt Ferrari forran meg..
    Det har ikke noe med at jeg ikke er glad i ham (og motsatt), men at jeg, ved å ta til meg et dyr, har ansvaret for dets ve og vel livet ut (hvilket betyr at dersom det skjer noe som gjør at en ikke kan ha den lenger, er det ens plikt å ta ansvaret med å finne den et nytt, godt hjem). En kjæreste derimot, er en likeverdig partner men hvor ansvaret for hver enkelt først & fremst ligger hos en selv (if that makes any sense)..

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *