UKENS SPØRSMÅL

Categories Blogg

Hvor ofte møter du Martine?
Da jeg bodde i Oslo så møttes vi nesten hver dag, men nå ser vi ikke hverandre så ofte ettersom at jeg har flyttet. 

Hva er favoritt godteriet ditt?
Sure gule lepper, det er SÅÅÅ digg. 

Hva er det beste minnet ditt fra PH?
Det er så mange gode minner fra PH, så det er veldig vanskelig å bare velge et. Jeg var så heldig at jeg var med verdens beste gjeng, så vi fikk gjort så mye morsomt sammen. 

Hvordan har du så fin hud?
Takk for det <3 Skal jeg være helt ærlig så har jeg ikke et godt svar på det, jeg er bare veldig flink til å rense huden min. 

Hvordan går det med Morten og deg?
Det går veldig bra, takk som spør <3

Hva tenker du om at en annen blogger kopierte det ene innlegget ditt?
Er jo bare bra om man blir inspirert av hverandre, hehe! 

Hva bruker på leppene dine?
Jeg bruker iipliner og lipstick fra Kylie. 

Var moren og faren din gift?
Nei, de var bare kjærester. 

Når våknet du i dag? 
Jeg våknet 10.30 ca. 

Hva tenker du om at Morten henger med masse jenter på festivalen han er på?
Absolutt ingen verdens ting, hvorfor skulle han ikke fått lov til det? haha 😀 

Jeg har hørt at du flyttet fra Oslo for at du ikke hadde en eneste venn, stemmer det?
Det stemmer ikke. Jeg flyttet fra Oslo for at det var lettere å komme inn på boligmarkedet i Trondheim, jeg ønsket å komme meg ut av sentrum og jeg savnet vennene mine veldig. 

Hvor stor er leiligheten din?
Den er vel i underkant av 90 kvm. 

Hva tenker Morten om at du legger ut lettkledde bilder?
Personlig så føler jeg ikke at jeg legger ut lettkledde bilder, men selvfølgelig legger jeg ut bilder i bikini nå som det er sommer. Han har aldri kommentert noe på det, og om han hadde gjort det så hadde jeg synes det var veldig merkelig.. 

Hva er det rareste du har spist?
Chevre ost, det er virkelig noe av det ekleste jeg har smakt. 

Hva het din første kjæreste?
Jeg kommer ikke til å navngi han på bloggen, det hadde jo kanskje ikke vært så kult for han haha. 

Er det sant at du kjøpte deg verifisering på Instagram?
Nei, så absolutt ikke. Jeg tror ikke det er mulig å kjøpe seg til en verifisering. 

Ble du kontaktet angående dårlig merking av reklame?
Nei, det ble jeg ikke. Jeg har aldri fått en advarsel, og føler selv at jeg er veldig flink til å merke det tydelig og rett. 

Er du fornøyd med lønna de?
Ja, det er jeg selvfølgelig. Jeg er veldig veldig veldig takknemlig for alt jeg har.

1 kommentar

1 thought on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Hei!
    Jeg vet ikke om du tar i mot spørsmål her tll neste ukes, men her mine:

    1. Hva synes du om at VG fremstilte deg som en ensom og needy person i artikkelen om flytting til Trondheim?
    2. Hva synes du om at Mads Hansen gjør narr av deg?
    3. Hva synes du om det er utelukkende negativt om deg på Jodel?
    4. Hva synes du om at Morten, Andrea sin type avslørte bilderedigeringen din? Og satte deg i samme bås som de andre?

    Jeg synes du går veldig mye gjennom hat og hets, noe føler jeg du har fremkalt men synes for eksempel det er drit dårlig hjort av Morten. Hvordan takler du alt dette? Er topplisten og pengene verdt det?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *