JEG SVARER PÅ NOEN GJENTAGENDE SPØRSMÅL

Categories Blogg

Er du ikke venn med Andrea mer? Har dere mistet kontakten?
Jeg får så ekstremt mange spørsmål om Andrea og meg, så jeg tenkte å utdype det litt her. Det er jo ingen hemmelighet at Andrea og jeg har mistet kontakten fra da vi bodde sammen og så hverandre hver eneste dag. Vi bor i to helt forskjellige byer, og da er det nok naturlig at kontakter forsvinner litt. Vi er ikke uvenner, og snakker sammen flere ganger i uken. Det er ikke noe dramatisk, så det er heller ingen grunn til å spekulere. Jeg har veldig lyst til å besøke Andrea i Kristiansand, så jeg skal få tatt meg en tur dit og til Bergen for å besøke Ine dette året.

Skal du/dere fortsette å bo i Trondheim?
Akkurat dette spørsmålet skal jeg gi dere et ordentlig svar på veldig snart. Jeg kan ikke si så mye mer enn det, men forhåpentligvis så kan jeg fortelle dere det om ikke så alt for lenge <3

Hva skal du gjøre med Celine om du drar til Los Angeles?
Det er ikke sånn at jeg skal flytte dit permanent selv om det kanskje er det jeg har gitt litt utrykk for. Det er heller ikke det jeg ønsker nå, men mer det at jeg kommer til å dra litt frem og tilbake for å besøke Nina og kunne skape litt bedre og mer interessant innhold på kanalene mine. Jeg kan jo jobbe fra hvor jeg vil i verden, og jeg kjenner at jeg trenger en liten forandring. Jeg har jo også bare ESTA, så om jeg ikke velger å studere i USA så kommer jeg ikke til å være der over en lang tidsperiode. Celine kommer til å bo fast hos mamma når jeg er ute å reiser, så hun kommer til å ha det veldig bra 🙂

4 kommentarer

4 thoughts on “JEG SVARER PÅ NOEN GJENTAGENDE SPØRSMÅL

      1. Åå så gøy 😀 hva heter dem? (opprinnelig navn) 😍 driver selv med travhester (har 2 stk selv), så så det egentlig ganske fort, å tenkte att det må være det Ja ☺️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *