JEG SVARER PÅ PERSONLIGE SPØRSMÅL

Categories Blogg

Husk å abonner på YouTube-kanalen min HER

Spørsmål jeg svarer på

“Tenker du å flytte for deg selv igjen, eller skal du bli boende hos mammaen din?”

“Hvordan går det med deg?”

“Er du 100% hetro?”

“Kommer du og Morten til å fortsette å henge sammen?”

“Tror du at mennesker er skapt til å være monogame?”

“Hvilke egenskaper er viktig for meg hos en kjæreste?”

“Hva er din største svakhet og hvorfor?”

“Har du noen gang har skikkelig kjærlighetssorg?”

“Hva hadde du ikke godtatt i et nytt forhold?”

12 kommentarer

12 thoughts on “JEG SVARER PÅ PERSONLIGE SPØRSMÅL

  1. «Hatt et veldig åpent forhold» ….xD
    Du kan jo ikke formulere deg slik, åpent forhold menes jo ligging med andre samtidig.

  2. Hva i alle dager er poenget med å spise samtidig som du filmer videoblogg? Prater med mat i munnen og smatter. Veldig slitsomt å høre på

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *