JEG SVARER PÅ RYKTENE

Categories Blogg

Jeg har hørt at du har operert rumpa? 

Nei det har jeg ikke, noe jeg tror de aller fleste kan se haha. Personlig liker jeg liten rumpe best og har aldri blitt bitt av den basillen om at man MÅ ha stor rumpe. Rumpa mi er faktisk den kroppsdelen jeg har begynt å like best, til tross for alle stygge kommentarer jeg har fått.

Er det sant at du og Morten skjulte forholdet i starten? 

Ja, det stemmer. Vi ville bli kjent på utsiden før vi gikk offentlig med forholdet vårt, samtidig som jeg ønsket å ta hensyn til noe.

At du har vært sammen med 7 stykker? 

Skal vi regne med kjærester man hadde på barneskolen så kanskje, men jeg har bare hatt to stykker som jeg ser på som ordentlige kjærester/forhold.

At du har kysset en jente? 

Ja, det stemmer.

At du mista jomfrudommen da du var 12? 

Say what??????? NEI så absolutt ikke.

Det går rykter om at du misliker Isabelle og Martine? 

Nei, det gjør jeg ikke.

At du har tatt botox? 

Jeg har ikke botox nå nei, men jeg har hatt det tidligere på grunn av at jeg sliter ekstremt mye med hodepine. Etter at jeg begynte hos fysioterapeut så har vi vel egentlig funnet ut at hodepinen min skyldes alle plagene jeg har muskulært, så jeg håper virkelig det vil gi seg etter nok behandlinger.

Jeg har hørt at du ikke kysser Morten på videoene deres for at du er ukomfortabel? 

Det stemmer vel på en måte. Jeg har aldri likt å kysse offentlig, så det kan nok være underbevissheten min som gjør at jeg nesten aldri kysser han i videoene våre.

At du har tatt silikon mer enn en gang? 

Nei, det stemmer ikke. Nå kan jeg ikke forstå hvorfor jeg tok det første gangen, så det hadde vært helt uaktuelt å gjøre det igjen haha.

At du var med på Paradise Hotel for å vinne og få deg kjæreste?

Jeg hadde ikke sett for meg å vinne og spesielt ikke å få meg kjæreste. Jeg brydde meg veldig om en annen da jeg reiste ned til Mexico, men vi kan vel si det sånn at ting forandret seg. Jeg var med på Paradise Hotel for at jeg trengte å komme meg bort fra hverdagen min og for at jeg ønsket å gjøre noe helt annet.

At du er penere i virkeligheten enn på bilder? 

Det er ikke noe jeg kan svare på selv, men jeg får ofte høre det så det ligger vel kanskje noe bak?

Er det sant at du forsørger Morten?

Nei, det er ikke sant. Han tjener sine egne penger 🙂

At du har masse gjeld og derfor ikke har kjøpt leilighet enda? 

Jeg har ingenting i gjeld, så det stemmer ikke.

Jeg har hørt at du bytter ut vennene dine veldig fort. 

Det stemmer ikke. 99% av vennene mine har jeg har jeg hatt i minst 8 år utenom vennene jeg fikk etter Paradise Hotel.

At du har hatt sex med Kevin fra PH?

Nei, det har jeg ikke. Vi er bare veldig gode venner <3

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *