MIN NYTTÅRSAFTEN

Categories Blogg

Jeg har ikke ord for hvor utrolig deilig det var å våkne opp i dag å ikke være fyllesyk eller sliten. Jeg skal faktisk tørre å påstå at det er en av de beste nyttårsaftene jeg har hatt på lenge, så det er absolutt noe jeg ønsker å fortsette med. Neste år har jeg nok lyst til å leie hytte et eller annet sted, mest sannsynlig i Nord-Norge på grunn av naturen og stillheten.

Dere som følger meg på Snapchat og Instagram fikk nok med dere at vi var på to forskjellige selskaper i år. Vi var på et sammen med jentene og kjærestene deres og et sammen med familie. Vi spiste med andre ord to middager i går, så dere kan tro vi var mette etter masse mat, kaker, is og godteri haha. Hos jentene fikk vi servert kalkun, og hjemme valgte jeg å lage meg vegetarmat. Jeg har aldri vært noe tradisjonell når det kommer til julemat og jeg kommer nok mest sannsynlig aldri til å være det heller. Jeg er vandt til å spise tapas på nyttårsaften og neste år har vi “planlagt” å spise taco til julemat NAM haha.

Jeg håper uansett at alle hadde en fantastisk feiring i går. Så ville jeg bare ønske dere alle et godt nyttår ♥ Jeg håper virkelig at 2019 blir ditt år.

10 kommentarer

10 thoughts on “MIN NYTTÅRSAFTEN

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *