NOE JEG ALDRI HAR GJORT I LA FØR

Categories Blogg

Reklame | annonselenker Nelly

Badedrakt. HER (40%)

 

I går bestemte noen av oss jentene seg for å dra på et hotell for å ligge ved bassenget hele dagen. Det morsomme er at jeg har vært så mange ganger i Los Angeles, men jeg har aldri chillet ved bassenget før. Jeg føler egentlig ikke at Los Angeles er et sånt sted du reiser for å sole deg da det er så mye annet du kan gjøre her, men det var utrolig digg å få best of both worlds. Det er jo unormalt varmt her akkurat nå, så det var digg å ikke bare traske rundt i gatene. Vi har hatt gått over 3o varmegrader her, og jeg har aldri opplevd at det har vært så varmt her før.

Etter at vi hadde solt oss i noen timer møtte vi Nina på The Henrys. For dere som skal reise til Los Angeles så vet dere nå hvor dere MÅ dra for å spise mat. Caesar salaten der er det beste, og de har happy hour hver dag. Vi kjøpte oss en drink i går, og det kostet kanskje rundt 60 kroner. Det er også verdt å dra dit bare på grunn av brødet de selger som forrett der, jeg kunne seriøst spist der hver dag hadde det ikke vært for at jeg prøver å teste ut litt nye ting også, haha! Nå skal jeg komme meg ut døren, vi snakkes senere <3

15 kommentarer

15 thoughts on “NOE JEG ALDRI HAR GJORT I LA FØR

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *