JEG SVARER PÅ RYKTER

Categories Blogg

Stemmer det at du har vært på utenlandsreise i år?
Ja, det stemmer. Jeg var i Sri Lanka fra slutten av februar til midten av mars. Så jeg kom hjem dagen før det ble lockdown i Norge, så jeg måtte være i karantene i 10 dager om jeg ikke husker feil. Det sykeste er at ting var ganske “rolig” da jeg dro til Sri Lanka, også utviklet det seg bare mer og mer mens jeg var der.

Er det sant at du snakker med noen akkurat nå?
🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

Jeg fikk høre at du dro på ferie i sommer til Barcelona uten å dokumentere det?
Jeg har aldri helt forstått hvordan slike rykter oppstår, og om det kanskje er noen som forveksler meg med noen andre, men nei det stemmer ikke. Jeg var i Oslo i hele sommer, sett bort fra noen dager i Trondheim da det var overtakelse på leiligheten vår.

Stemmer det at du er eller har vært gravid?
Jeg er ikke gravid, og så lite aktiv som jeg er for tiden så er det også fysisk umulig 🤪 Jeg har ikke vært med noen siden begynnelsen av august, så jeg håper og tror at jeg hadde oppdaget om jeg var gravid akkurat nå haha.

At du spiser kjøtt i skjul?
Hahah what?? Nei, selvfølgelig gjør jeg ikke det. Jeg har ikke spist kjøtt på en evighet, og jeg kommer aldri til å spise det igjen heller. Det kan jeg faktisk garantere her og nå.

Er det sant at du er uvenn med eksen din?
Nå vet jeg ikke hvem av dem du snakker om, men jeg er ikke uvenn med noen av eksene mine for øyeblikket.

Du dater noen, men har valgt å holde det skjult. 
Det å date noen ser jeg på som veldig seriøst, og det kan jeg si med en gang at jeg ikke gjør. Om jeg en eller annen gang i fremtiden starter å date igjen, så kommer jeg nok til å holde det ganske privat. Jeg kjenner meg veldig ferdig med å ha et så offentlig forhold der man deler så mye av seg selv med alt og alle.

Du snuser, men velger å ikke dele det med følgerne dine?
Nei, det stemmer ikke.

At du ble kastet ut av leiligheten i Oslo, men sa utad at det var korttidsleie?
Hæææ, neiii?? 😂 Jeg sa vel før jeg i det hele tatt fikk leiligheten at det var korttidsleie, og jeg hadde den kun fra 15 juni til 15 september.

2 kommentarer

2 thoughts on “JEG SVARER PÅ RYKTER

  1. Herrefred så fin du er egentlig😍 . Hadde jeg våknet opp og sett ut som deg hadde jeg smilt fra øre til øre og sendt selfie til alle vennene mine hele tiden fordi jeg var så vakker 😂❤

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *