JULEGAVETIPS TIL HENNE

Categories Blogg

Reklame | Nelly

Jeg regner med at det er noen av dere som kanskje ikke har funnet julegave enda? Jeg har selv hatt noen år der jeg bare har utsatt og utsatt da jeg til tider kan synes det er vanskelig å finne julegaver. Jeg tenkte derfor at jeg skulle vise dere noen av mine favoritter fra Nelly, så forhåpentligvis så finner du noe som passer. 17.12 er forresten dagen du kan legge inn bestilling fra Nelly, og ha en garanti på at det kommer frem før jul. De har også forlenget retur, så det kan byttes helt frem til 1.1.2020 😍

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NELLY ❤️

Topp HER / Bukse HER / Jakke HER

Topp HER / Vest HER / Kjole HER 

Jakke HER / Body HER / Kjole HER

Sminkekoster HER / Leppeprodukter HER / Øyenskygge HER

Brynsprodukter HER / Sett fra DeoDoc HER / Airpods HER

KLIKK HER FOR Å KOMME DIREKTE TIL NELLY ❤️

6 kommentarer

6 thoughts on “JULEGAVETIPS TIL HENNE

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *